Tag | Sunshine Blogger Award #2

sunshine_award_stephanievandrunen

Opnieuw ben ik genomineerd voor deze leuke tag, wederom door Estrellaweb, ha ha. De vorige keer, zie hier, plaatste ik al een aantal feiten over mijzelf en ik zal er nu weer zeven delen met jullie!

1. Ik vul ieder jaar zo’n 10.000 prijsvragen in

Tag | Sunshine Blogger Award #2
Meedoen met prijsvragen, en dan ook nog eens winnen, is een awesome hobby!

Vorige keer vertelde ik al dat prijsvragen invullen één van mijn hobby’s is. Ik merk toch wel vaak dat mensen dit fenomeen helemaal niet kennen! Als kind deed ik al vaak mee met winacties, bijvoorbeeld door een kleurplaat mooi in te kleuren. Ik heb toen eens binnen mogen kijken in een ambulance, een visvergunning gewonnen en kaartjes voor het Land van Ooit.  Tegenwoordig vul ik wat regelmatiger en wat vaker prijsvragen in, voornamelijk via invulformulieren bij bekende websites zoals de Margriet of Telegraaf. Op die manier heb ik al 522 prijsvragen gewonnen, waaronder grotere en kleinere prijzen. Zo heb ik tickets gewonnen naar Australië, een televisie, maar ook heel veel boeken!

2. Ik ben zes jaar samen met Harry

Tag | Sunshine Blogger Award #2
Met mijn grote liefde Harry 🙂

Sinds 14 juni 2008 ben ik samen met Harry. Ik heb er al aardig wat artikelen over geschreven, zie ‘Stepharry’: 2007&2008, 2009, 2010, 2011 en 2012. 2013 en 2014 volgen nog! We leerden elkaar via-via kennen en sindsdien zijn we onafscheidelijk. We zijn geen klef stelletje, maar nog steeds wel erg verliefd op elkaar. Op 1 juli 2012 zijn we verloofd bij het Opera House in Sydney en we verwachten volgend jaar te gaan samenwonen. Eindelijk een plekje voor ons samen! Want we reizen al 6 jaar heen-en-weer en dat is eigenlijk geen doen meer.

3. Wij hebben ratten als huisdier

Tag | Sunshine Blogger Award #2
Kairo is helaas al overleden, dat was echt een knuffelbeest!

We hebben altijd huisdieren gehad, maar sinds een aantal jaar (zo’n acht jaar nu) houden wij ratten als huisdieren. Het zijn hele intelligente, lieve en actieve diertjes! Ze zijn heel sociaal naar mensen toe en zijn, afhankelijk van karakter, vaak echt knuffeldieren! Tegenwoordig hebben wij alleen nog maar mannen, op dit moment drie: Ami, Boulie en Flappie! De ene keer kopen wij een rat uit een rattenopvang en een andere keer kiezen we voor rattery ratten met een stamboom.

4. Ik vind ‘boybands’ nog steeds awesome!

Tag | Sunshine Blogger Award #2
Mijn foto gemaakt van One Direction in de Amsterdam ArenA 2014

Het begon met B*E*D toen ik erg jong was en daarna volgden Tokio Hotel, The Backstreet Boys, 3T, Blue, Another Level, Boyzone, Westlife, The Jackson 5, A1, Busted, 5ive, All-4-One, Boyz II Men en nu One Direction. Van de ene band ben ik groter fan geweest dan van de andere hoor! Ik was een supergrote BSB fan en ben in de jaren ’90 naar hun concert geweest in Ahoy. Ook 3T was een verslaving en ik ben zo blij dat ik ze onlangs eindelijk heb kunnen ontmoeten! De nummers van Blue vond ik ook geweldig (!!). En tegenwoordig moet ik eerlijk toegeven dat ik graag muziek luister van 1D en ik ben ook naar het concert geweest deze zomer in Amsterdam. Dus ja, dit is mijn guilty pleasure!

5. Ik ben verslaafd aan series

Tag | Sunshine Blogger Award #2
Eén van mijn favoriete series: Game of Thrones

Ik kijk echt enorm veel series, altijd al gedaan trouwens. Vroeger keek ik The Tribe, Lost, House en dergelijke. Tegenwoordig kijk ik echt twintig series of zo, ha ha. Mijn favoriete series zijn Game of Thrones, The Walking Dead, Dexter (helaas afgelopen) en series zoals Arrow, Revenge en The Originals.

Op Mijnserie.nl heb ik een account en daar staat dat ik nu in totaal ongeveer 1 maand, 8 dagen en 23 uur aan series kijken heb besteed. Ha ha heel erg!

6. Ik verveel mij niet snel

Tag | Sunshine Blogger Award #2
Lekker buiten spelen in mijn uppie

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad mijzelf te vermaken, ik verveel me dan ook niet snel. Veel dingen vind ik leuk en dat was vroeger ook al zo. Daarom heb ik altijd wel iets te doen! Dat is best wel een voordeel, want daardoor kan ik ook goed alleen zijn. Zo ga ik als ik niets te doen heb series kijken, puzzelen, televisie kijken, bloggen, internetten, gamen, lijstjes maken, tekenen, opruimen etc. Is wel een fijne en handige eigenschap vind ik zelf :). Wel heb ik uitdaging nodig, op school verveel ik mij bijvoorbeeld wel snel, ha ha.

7. Ik ben goed met computers en stuff

Tag | Sunshine Blogger Award #2
Niet de meest charmante foto, ha ha.

Sinds kleins af aan ben ik de ‘computer-problemen-oplosser’ thuis. Ik vind technologie interessant! Wanneer je mij een nieuw product in handen geeft of een nieuw softwareprogramma weet ik vrijwel meteen hoe het werkt. Voor het aansluiten van een nieuwe televisie of het ready maken van een tablet heb ik geen handleiding nodig. Gewoon omdat ik het graag eerst zelf probeer en het in 80% van de gevallen altijd lukt! Is soms heel handig :D. Ik kan er ook niet tegen als het mij niet lukt en blijf dan net zo lang doorgaan tot het wél lukt, ha ha.

En dat waren weer zeven nieuwe feiten over mij :).

Ik tag niemand, maar neem de tag gerust over! Ik ben benieuwd naar de zeven feiten over jou. Dus laat je linkje naar jouw tag achter in de comments.

Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Tag | Sunshine Blogger Award #2

  1. Superleuk om te lezen! Ik mis Take That nog in je boyband lijstje 🙂 Daar was ik zelf heul erg fan van. Grappig dat je ook computerproblemenoplosser bent. Dat heb ik zelf dus ook. Ik loste niet alleen m’n eigen problemen op (nog steeds), maar kreeg ik om de haverklap wel een belletje van die of die waar weer eens iets met de computer, de telefoon of andere electronica aan de hand was 🙂

      1. Als je fan van BSB was ligt dat eigenlijk wel voor de hand ja, dat was oorlog hahahaha. Ja inderdaad ik heb dat ook. En leuk, tja tot op zekere hoogte. Ik ben het vaak ook wel zat, zeker als mensen echt misbruik van je willen maken of elke dag gaan bellen met problemen die ze best zelf kunnen oplossen als ze even op Google kijken.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

