Vriendin opzoeken in Málaga!

Vriendin opzoeken in Málaga!

Hi allemaal, ik heb leuk nieuws! In 2012 won ik op de Facebookpagina van vliegtuigmaatschappij Vueling een retourticket naar keuze! Hartstikke gaaf natuurlijk, maar helaas heb ik het ticket destijds nooit ontvangen. Na wat heen-en-weer mailen dit jaar, is het mij tóch gelukt het ticket alsnog te ontvangen (bedankt Vueling)! Dus ik vertrek 20 tot 25 november naar vriendin Annick in Málaga die daar voor zo’n twaalf maanden werkt als reisleidster! Ik ben nog nooit in Spanje geweest, dus ik ben heel erg benieuwd hoe het land is. En daarnaast ben ik natuurlijk enorm nieuwsgierig hoe zij daar leeft en wat zij daar precies allemaal doet. Ik heb er enorm veel zin in!
Hebben jullie nog tips? Let me know :)! Liefs, Stephanie

7 gedachtes over “Vriendin opzoeken in Málaga!

  1. Wat gaaf dat je dat gewonnen hebt zeg!
    Malaga is prachtig, ik ben er wel geweest.
    Mooie natuur en lekker rustig, ook lekker veel winkels, zoals KIKO enzo!
    Heel veel plezier meis!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

