Thoughts Lately #1 – Bloggen, rust en The Walking Dead

Thoughts Lately #1 - Bloggen, therapie en The Walking Dead

Een nieuw onderdeel op mijn blog: thoughts lately. Deze artikelen kom ik vaak tegen op andere blogs (o.a. bij Anne Solveig) en ik vind ze altijd enorm leuk om te lezen dat ik besloten heb deze ook regelmatig terug te laten komen op mijn blog!

♥ Loving
Het bloggen. En series kijken natuurlijk!

♥ Drinking
Ik hoor meer water te drinken, maar dat lukt me nog niet zo goed. Wel probeer ik dat te compenseren met het drinken van siroop. Oh, en daarnaast drink ik tegenwoordig alleen nog maar lactose-vrije melk, volgens mij is mijn huid er heel blij mee!

♥ Eating
Ik eet niet zo heel erg gezond de afgelopen tijd, vooral gemakkelijk en snel. Heel eerlijk? Ik heb echt een hekel aan koken, wat het niet gemakkelijker maakt wanneer je al zes jaar op kamers woont. Daarnaast eet ik graag pasta boursin de laatste tijd (pasta met stukjes kip, spinazie en boursin) en pure chocolade met 85% cacao. Daar blijf ik namelijk niet van eten, ha ha.

♥ Watching
Ik kijk echt onwijs veel series zoals jullie misschien wel weten. Zo zat ik afgelopen maandag in spanning klaar voor de nieuwe aflevering van The Walking Dead. En daarnaast volg ik momenteel de series Arrow, The Vampire Diaries, The Originals, Resurrection en Revenge. Ben echt een onwijze seriefreak!

♥ Wanting
Ik wil altijd heel veel ha ha, maar ik heb er het geld niet voor. Wat ik momenteel nódig heb? Fietslampjes, een dikkere sjaal, wattenschijfjes en nog meer van dat soort dingen die ik nodig heb, maar dat zijn van die dingen die ik altijd vergeet te verkopen. Wat ik wil? Een computer waar ik de Sims 4 op kan spelen, een paar nieuwe spijkerbroeken, een tatoeage (maar deze krijg ik waarschijnlijk voor mijn b-day: yay!) het nieuwe Daisy parfum van Marc Jacobs, een mooie bril en nog veel meer. No moneyyyyy.

♥ Needing
Meer rust. Ik probeer bewuster te genieten van de dingen die ik doe. Dus ik probeer meer stil te staan bij het moment zelf en dingen niet alleen maar op de automatische piloot te doen.

♥ Feeling
Prima dagje! En daar geniet ik intens van. Ik zwem sinds kort op dinsdagavond en ik merk dat ik daar onwijs gelukkig van word!

♥ Thinking
k heb scriptievertraging door mijn situatie en dat stoort me wel enorm. Maar komt goeeed!

♥ Doing
Lekker sporten wanneer ik er zin in heb en ik heb dus één keer per week zwemtraining waar ik enorm van geniet. En daarnaast blog ik regelmatig, kijk ik mijn favoriete series, af en toe kijk ik een film, luister ik weer enorm veel 90’s muziek en spreek ik lekker vaak af met Harry en vriendinnetjes.

♥ Enjoying
Alle lieven mensen om mij heen!

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

8 gedachtes over “Thoughts Lately #1 – Bloggen, rust en The Walking Dead

  1. Leuk om op die manier een aantal dingen samen te vatten! Water drinken lukt mij in deze tijd van het jaar ook echt niet, in de lente/zomer totaal geen probleem en nu krijg ik nog geen glas leeg…

  2. Leuk verslagje! Bij mij gaat ’t water drinken op het moment ook weer iets minder helaas. Ook ik heb de siroop ontdekt. Karvan Cevitam. Geen suiker en kleurstoffen en nog lekker ook.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

