Fotodagboek #23 – Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Inmiddels is het alweer november. Ik wil niet te cliché klinken, maar even serieus, de tijd gaat hárd. Ik ben zo bang dat het leven voorbij vliegt en ik vergeet te genieten. Daarom is het fijn om af en toe stil te staan bij wat je allemaal doet in de eerste weken van een nieuwe maand! 

De laatste tijd kijk ik lekker veel series, ben ik heerlijk bij Harry in het weekend en plan ik veel leuke dingen tussendoor met leuke mensen :)!

Europdonor aanvraag stamceldonor

Al een aantal jaren ben ik donor en daarnaast ook bloeddonor. Maar wat zou er zijn dat ik nog meer zou kunnen doen nu ik nog springlevend ben? Na wat googelen kwam ik uit op “stamceldonor” en na even nadenken besloot ik mijzelf op te geven hiervoor bij Europdonor.

Europdonor aanvraag stamceldonorNa een paar dagen kreeg ik dit setje met steriele wattenstaafjes opgestuurd. Ieder stukje wang kwam aan bod en vervolgens mocht ik ze gewoon weer op de post doen en terugsturen. Ik ben benieuwd! Er is maar een kleine kans dat ik überhaupt word opgeroepen, maar ik hoop natuurlijk wel dat het een keer gebeurd.

Boek Carlos Ruiz Zafon - De schaduw van de wind

Bij Reisgraag.nl won ik op Twitter dit toffe boek! Ik moet hem nog lezen, maar ben erg benieuwd naar het verhaal. De kaft ziet er in ieder geval aantrekkelijk uit!

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Harry heeft een nieuwe telefoon, namelijk de iPhone 6 en maakt graag foto’s van mij als ik druk bezig ben (grapje) ha ha. Ik sta er niet heel charmant op hè? Ach! We hadden trouwens een heerlijk weekendje samen :).

Macaroni Ovenschotel Honig

Ik besloot thuis voor een keer de macaroni ovenschotel te proberen van Honig. Heel makkelijk, maar ik vond het niet bijzonder of iets dergelijks. Ik ga het dus niet nog eens maken.

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Ik maak om de zoveel tijd wat selfies zodat ik goed kan bijhouden of mijn huid beter wordt na mijn eerst acne-behandeling. Mijn huid lijkt al een stuk rustiger te worden, vooral op mijn kin! Ik hoop dat dat littekens uiteindelijk ook weg zullen gaan. Jullie kunnen snel een nieuwe update over mijn huid verwachten!

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

OHH heerlijk een nieuwe pot pindakaas! Daar kan ik zo van genieten. Ik vind pindakaas sowieso goddelijk lekker.

Michael Jackson posters Xenos

Wim, een vriend van mij, appte me dat er twee mooie schilderijen te koop waren van MJ bij de Xenos. Nou omg die kon ik dus niet laten staan, dus heb meteen mijn ouders bericht gedaan en zij hebben ze dus beide voor mij gekocht! Ik ben zo blij, vooral de eerste is supergaaf!! ❤

The Walking Dead maandag 10 november 2014

En natuurlijk was maandag 10-11 de nieuwe aflevering van The Walking Dead weer! Ik ben zó enthousiast over deze gave serie! Het onderwerp spreekt me heel erg aan en de acteurs zijn echt goed. Daryl, Carol en Michonne zijn mijn favoriete karakters! Deze aflevering was ook heel tof, maar geen topper!

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Ik ben zooooooo gek op mango! Heerlijk gewoon!

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Ook sprak ik weer gezellig af met een leuk vriendinnetje van mij! Ik fietste haar tegemoet, maar ze was lopend sneller bij mij, dan ik bij haar. Oeps, ha ha. We hebben een erg gezellig middagje gehad! En die avond heb ik lekker zwemtraining gehad.

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Via de blog van Annemerel won ik drie blikjes Astis bubbles. Erg lekker! Ik ben niet zo heel erg van prik, maar dat vind ik bij dit drankje niet per se storend.

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Via Postcrossing ontving ik weer een aantal gave kaarten, waaronder deze vier uit St. Petersburg, Florida, Frankfurt en Hong Kong. Zo’n leuke hobby!

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Deze quote vond ik prachtig en deelde ik op mijn Instagram.

Fotodagboek #23 - Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Ook veranderde ik de lay-out van mijn blog, want ik was er totaal niet meer tevreden over. Ik heb een tijd geleden hosting aangeschaft buiten WordPress om, maar ik snap er niets van (zonde van mijn geld..). Dus helaas zit ik nog vast aan de gratis versie van WordPress. Dus ik heb maar eens contact opgenomen met het bedrijf!

Mooie Lucht Barneveld

Woensdagavond was de lucht weer mooi rustig! Ik geniet hier echt van :).

Lekker uit eten bij Restaurant Vandaag Amsterdam Rai

Donderdagavond ging ik uit eten met twee van de negen huisgenootjes om de verjaardag van Lindy alvast te vieren! We aten bij Restaurant Vandaag in Amsterdam. Het was erg gezellig en het eten was weer heerlijk! Aanrader dit restaurant!

IMG_8970

Op vrijdag ging ik gezellig met mijn mams naar de Margriet Winterfair in de Jaarbeurs in Utrecht. We hebben een hele leuke middag gehad, veel gezien, geproefd, wat dingen gekocht en in de avond zijn we heerlijk uit eten geweest in Utrecht bij Restaurant Raak!  Een verslag en vlog/sfeervideo (mijn eerste echte! TROTS!) volgt snel :D! Stay tuned! 

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

5 gedachtes over “Fotodagboek #23 – Stamceldonor, Michael Jackson en Postcrossing

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

