Event | Margriet Winterfair Jaarbeurs Utrecht 2014

Hi allemaal! Vrijdag 14 november 2014 ben ik met mijn moeder naar de Margriet Winterfair geweest in de Jaarbeurs in Utrecht! Daar heb ik veel gefilmd en ik heb daar een sfeervideo/vlog van gemaakt. Ik vond het erg leuk om te doen, dus dat ga ik zeker vaker doen! Laat me weten wat jullie van de video vinden :).

Liefs,
Stephanie

4 gedachtes over “Event | Margriet Winterfair Jaarbeurs Utrecht 2014

  1. Leuke video! Ik ben een jaar of 3 á 4 geleden ook een keer naar de Magriet Winterfair geweest, had toen een kaartje gewonnen geloof ik. Was best leuk, maar zoiets is toch wel een stuk leuker en gezelliger om samen met iemand te gaan. Ik was alleen en ik was vooral bezig met zoeken, omdat het best wel donker was en ik dan nog minder zie dan anders, zeker als het al zo druk is.

  2. Wat leuk een video te zien!! Mag je zeker vaker maken en zo te zien heb je een goede videocamera! Wat voor een? Vrijdag ga ik met mijn moeder naar Flavorites live en zondag naar de winterfair op paleis het Loo!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

