Tag | Project Positief By Dagmar Valerie

Tag | Project Positief By Dagmar Valerie

Dagmar, van ByDagmarValerie.nl bedacht deze positieve tag op een zonnige middag aan een strand in Griekenland. Dagmar is echt een voorbeeldblogger voor mij, ze straalt positiviteit uit en ze lijkt me een erg lieve meid! Ik vind de vragen erg mooi bedacht en ik heb ze dus voor jullie ingevuld!

♥ Wat is je favoriete quote en waarom?
Tegenwoordig kom je overal de mooiste en meest inspirerende quotes tegen; op social media, in je agenda of in winkels. Ik heb dan een heleboel quotes die ik echt prachtig vind. Bij mij hebben ze vaak wel iets te maken met ‘smile’ of ‘happy’, gewoon omdat het mij helpt herinneren dat het leven mooier is dan het soms lijkt of voelt! Deze quote leert mij meer genieten van mijn dagen:

Today I choose life. Every morning when I wake up I can choose joy, happiness, negativity, pain… To feel the freedom that comes from being able to continue to make mistakes and choices – today I choose to feel life, not to deny my humanity but embrace it.

♥ Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!
Mijn grootste dromen op dit moment zijn: gaan samenwonen (2015), een reis maken naar Bali met Harry (hopelijk in 2016), weer sterker en positiever in het leven komen te staan en mijn diploma behalen. Natuurlijk heb ik ook dromen die zich hopelijk wat verder in mijn toekomst bevinden, zoals trouwen en kindjes krijgen. En ten slotte zou ik graag een mooie baan willen vinden waarin ik mijn ei, mijn creativiteit en enthousiasme in kwijt kan!

♥ Wat betekent geluk voor jou?
Geluk is voor mij heel belangrijk en vult een groot onderdeel in van mijn leven. Heerlijk om gelukkig te mogen zijn, in mijn studiekeuze, relatie, gezin en vriendengroep.

♥ Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Lastig! Als ik me erg slecht voel zijn vrolijke mensen the key. Dan kan ik mijn zorgen even vergeten en me focussen op het plezier van dat moment. Harry kan mij goed opvrolijken en door leuke dingen met vrienden te gaan doen voel ik me vaak ook wel weer een stukje beter. Daarnaast ben ik zelf misschien wel de belangrijke persoon om ‘opgevrolijkt’ door te worden, want ten slotte weet ik zelf het beste wat ik op dat moment nodig heb. Een serie kijken, muziek luisteren of even wat lekkers eten geeft me vaak al gauw weer een beter gevoel.

♥ Voor wat mogen we je ‘s nachts wakker maken?
Ik slaap heel diep, dus succes met mij wakker maken ha ha! Je kunt me wakker maken voor: een stuk chocolade, een goede film/serie of bijvoorbeeld voor een goed gesprek of een knuffel van mijn vriend.

♥ Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Afgelopen weekend deed ik samen met Harry mee aan de Primark speurtocht van Kittehscupcakes & Beautylab. Bij de derde en laatste zoekactie wachten we braaf op Zuidplein en snapte ik de eerst hint meteen (dacht ik..). Ik wist précies wat ze bedoelden en bla bla. Opeens verscheen er op Instagram een afbeelding van de winnares, ha ha. We moesten allebei heel hard lachen en van het één kwam het ander. We waren echt onwijs raar aan het doen op een gegeven moment en dat moment was heerlijk, ha ha.

♥ Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Het meest trots ben ik op het feit dat ik altijd mijzelf blijf en anderen mij niet kunnen veranderen. Ik heb mijn eigen gekke hobby’s, ben dol op de muziek van Michael Jackson, op mijn vriend, mijn vriendinnen, helemaal gek op onze ratten en andere dieren en gek op zwemmen. Ik ben er trots op dat ik dus altijd mijzelf blijf en mij niet laat overhalen om dingen te doen waar ik niet achter sta. Zo hield ik nooit van uitgaan en heb ik dat dus ook nooit gedaan. Hetzelfde geldt voor alcohol drinken of andere dingen waar ik niet van hou of achter sta. Ja, dat is wel iets waar ik vind dat ik trots op mag zijn!

♥ Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Kijk eens naar hoe jij zelf in het leven staat. Ben je gelukkig? Blijf genieten van de kleine dingen en haal eruit wat erin zit! Of ben je juist heel ongelukkig? Doe er dan iets aan, want het leven is veel te mooi om bij de pakken neer te gaan zitten. Zoek hulp als het niet goed met je gaat en schaam je daar niet voor. Ik kan je echt aanraden dit te doen, want pas dan weet je hoe je verder moet en hoe je je weer gelukkig kunt voelen.

Heb jij de tag al ingevuld? 
Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

8 gedachtes over “Tag | Project Positief By Dagmar Valerie

  1. Wauw wat heb je de tag toch prachtig ingevuld, toen ik las over je lachbui zat ik ook te stralen achter de laptop. Ik zie het al helemaal voor mij, zo leuk beschreven! En wat een prachtige quote, die schrijf ik even op, ik heb deze nog niet voorbij zien komen en vind het zo mooi! Heel bijzonder om je mooie antwoorden te lezen, heel erg bedankt <333

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

