Binnenkort mijn eerste tatoeage! Deel 1: Inspiratie

Binnenkort mijn eerste tatoeage! Deel 1: Inspiratie

Al jááááren droom ik over een mooie tatoeage, maar ik kon de knoop niet doorhakken en kiezen welke tattoo ik dan precies wilde. Door de jaren heen heb ik in een mapje mooie voorbeelden van tattoo’s verzameld en deze tattoo-inspiratie wil ik vandaag met jullie delen! Inmiddels weet ik welke tattoo ik ga laten zetten! Wie weet kom je in dit artikeltje mijn toekomstige (lees: december?) plakplaatje wel tegen?! *Ik zeg niets..*

Inspirerende teksten

Binnenkort ga ik een tatoeage laten zetten #1 - Inspiratie

Wat ik zelf heel mooi vind zijn christelijke of andere inspirerende teksten die mij weer kracht geven en mij positief naar het leven laten kijken. De mooiste tekst vind ik de tekst linksboven – en onder.

Smile

Binnenkort ga ik een tatoeage laten zetten #1 - Inspiratie

Ik ben helemaal crazy obsessed with Michael Jackson en “Smile” is één van mijn favoriete liedjes van ‘hem’ (en het is ook één van zijn eigen favo nummers, daarom heeft hij het nummer ook gecoverd van Charlie Chaplin). En daarnaast hoop ik weer snel te kunnen lachen en positiever in het leven te kunnen staan. Een tattoo als deze zou me daaraan kunnen herinneren!

Birds

Tattoo_inspiratie_3

En ook tatoeages van vogels vind ik vaak prachtig. Een vriendin van mij heeft ook vogels op haar arm en ik vind het zo mooi! Het staat voor mij echt voor vrijheid en letting go. Een erg mooi symbool als je het mij vraagt! Vooral de tattoo links en linksonder vind ik heel erg mooi.

Michael Jackson

Binnenkort ga ik een tatoeage laten zetten #1 - Inspiratie

En natuurlijk mijn idool Michael Joseph Jackson niet te vergeten! Hij is mijn grote held wat betreft muziek en ik ben al groot fan vanaf mijn negende. MJ is en blijft voor mij de grootste zanger in de wereld, my king of pop!

De tattoo die ik ga kiezen zit hier waarschijnlijk tussen. Weet jij welke? 🙂

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

12 gedachtes over “Binnenkort mijn eerste tatoeage! Deel 1: Inspiratie

  1. Zitten mooie tattoo’s tussen! Ik denk ergens dat je gaat voor een tattoo met vogels. Ikzelf heb een tattoo van een vlinder. Zit een erg lang verhaal achter en ik heb er zeker 3 jaar over nagedacht en toen de knoop pas doorgehakt. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb toen!

  2. Mooie inspiratie. Vind je het niet leuker om zelf iets te ontwerpen? Als je iets overneemt zoals van één van deze foto’s loopt er dus ook iemand anders met precies dezelfde tattoo rond. Dat zou ik niet leuk vinden! Standaard tattoo’s uit de boeken die je bij tattooshops kan vinden zijn overigens over het algemeen ook niet bijster origineel. Je kunt de tattoo-artist vragen of ze iets voor je kunnen ontwerpen of zelf iets maken. Bijna al mijn tattoos zijn zelf ontworpen, de meeste heb ik zelf bedacht en getekend, dat geeft ’t toch iets speciaals! Ik heb er zelf 7.

    1. Ja daar heb je gelijk in 🙂 maar deze tattoo ‘kan’ ik niet zelf ontwerpen, omdat deze zo hoort. Ha ha, ik ga niet teveel verklappen ^_^. Tof dat je er 7 hebt, wat veel! Heb je daar eigenlijk al eens een artikel over geschreven? Ik ken alleen het sterretje op je pols?!

  3. ja ik heb hetzelfde gezegd als Estrella…iets zelf ontwerpen..maar dat is best moeilijk..dus die ik hierboven heb gezien zijn wel heel mooi..maar het moet wel iets toevoegen voor jezelf. .

  4. Zo gaaf! Ik vind ze allemaal erg mooi! Ik denk dat je een ‘Smile’ gaat nemen, omdat ik weet dat je ooit gezegd hebt een MJ-tattoo te willen nemen en ik dit een hele mooie vind. Ik vind het ook echt bij je passen! Ik ben echt heel benieuwd naar het resultaat! Ik vind het zo gaaf! Veel succes ermee.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

