Lichtpuntjes #1 – Tatoeage, 1D, zwemmen & Málaga

IMG_5706

In moeilijke tijden probeer ik toch altijd de mooie, positieve dingen te blijven zien. En dat is belangrijk vind ik, want alleen dan zul je uiteindelijk gelukkig zijn. Dat geloof ik oprecht! Je kunt wel bij de pakken naar gaan zitten, maar dat helpt vaak niet.. zeker niet op lange termijn. Dus bij deze deel ik met jullie mijn mooie momentjes van afgelopen tijd! *Foto: Mijn woonplaats Barneveld, mooi hè!*

◊ Nadenken over mijn eerste tatoeage
◊ Leuke dingen plannen met vrienden en vriendinnen
◊ 25 december ben ik jarig en daar kijk ik enorm naar uit
◊ De Margriet Winterfair met mijn mams was heel erg gezellig
◊ Een lieve vriend hebben die iedere zegt dat hij van je houdt
◊ Het feit dat ik van 20-25 december naar mijn bff ga in Málaga, Spanje
◊ De herfst is tot nu toe zo heerlijk mild geweest
◊ Ik begin blogger steeds leuker te vinden
◊ Het zwemmen gaat fantastisch, ik ben op echt op dreef!
◊ Ik las een goed boek uit, heerlijk.
◊ Ik doe weer meer met mijn geloof
Mijn acne is eindelijk wat rustiger
◊ Harry heeft zijn rijbewijs gehaald, TROTS!
◊ In juni 2015 ga ik met een klasgenootje naar 1D in Brussel, yay!
◊ Het gaat nog steeds goed met onze drie ratjes
◊ Harry en ik willen in de zomer eindelijk gaan samenwonen.. *can’t wait!*
Annelise die me steeds onwijs lieve dingen stuurt per post of app!
◊ Heerlijk andermans blogs lezen
◊ Het nieuwe nummer van One Direction, Night Changes, is prachtig mooi en verslavend
◊ En het nieuwe nummer van Teske, #Rewritten, ook!
◊ Ik luister weer onwijs veel muziek, dat is altijd fijn!
◊ Mijn kroepoek-verslaving is weer op komen spelen (maar of dat positief is?)
◊ Ik mag binnenkort weer een nieuwe bril uitzoeken bij Hans Anders, altijd leuk!
◊ Ben helemaal verslaafd aan mijn geurkaars van Bolsius: Wild cranberry *DIE GEUR!!*
◊ RTL Late Night is zo’n heerlijk programma

Wat was jouw hoogtepunt-lichtpuntje afgelopen weken?

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

6 gedachtes over “Lichtpuntjes #1 – Tatoeage, 1D, zwemmen & Málaga

  1. Fijn lijstje! Ik had toevallig afgelopen week ook weer zo’n boek die toch net even iets beter en leuker was dan het gemiddelde boek wat ik lees. Gevolg was dat ik zondagavond tot 3 uur ’s nachts heb liggen lezen omdat ik echt niet meer kon stoppen!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

