Tag | Internet ABC

Tag | Internet ABC

Deze leuke tag kwam ik tegen op de blog LastDaysofSpring en het leek mij leuk deze ook in te vullen omdat ik vrij veel uren doorbreng online. Benieuwd welke websites ik vaak bezoek?

– Dat is de blog van Anne, namelijk AnneSolveig. Zij is definitely één van mijn favoriete bloggers! Ze lijkt me zo’n leuke meid! Ook de blog van Annemerel lees ik graag! En niet te vergeten: de twee blogs van vriendinnetjes Annelise en Annick.

– En dan kom ik meteen bij mijn tweede favoriete blog aan, namelijk ByDagmarValerie. Dagmar schrijft hele inspirerende en positieve blogartikelen, lijkt me een hele leuke meid en ik bezoek haar blog dan ook regelmatig. Nieuwe artikelen van bloggers lees ik via Bloglovin en daarnaast bezoek ik Beautylab en Beautygloss ook wekelijks.

C – De blog van Shifra lees ik graag (A Cup of Life), ze heeft namelijk erg toffe DIY’s en is vrijwel altijd lekker vrolijk.

DDatumprikker komt bij mij als eerste naar voren. Met een groepje 3T-fans proberen we namelijk een meeting te regelen in 2015, hartstikke leuk!

Estrellaweb is één van de blogs die ik het langst volg, Ester komt ook bij mij uit de buurt.

F – Ik bezoek Facebook iedere dag, of het nu via mijn laptop is of via de app op mijn smartphone. Ben lichtelijk verslaafd aan FB kun je wel zeggen..

G – Ja Google natuurlijk! Ook bezoek ik Girlscene vaak, voor nieuwtjes of prijsvragen.

H – Ik heb vier e-mailadressen die ik gebruik, dus daarom is Hotmail een zeer noodzakelijke website voor mij. Eén account heb ik al jaren, ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang..

I – De eer gaat naar Ikbenirisniet, zij heeft zo’n leuke en toffe blog! En ze schrijft onwijs grappig. En Bunny Von D is natuurlijk het schattigste konijntje ever. Daarnaast is de Instagram app natuurlijk favoriet.

JoyfromJoyce volg ik al een tijdje, volgens mij eerst via IG en daarna via haar blog. Zij is in verwachting van een kindje, ik ben zo benieuwd!

– De zusjes Tara en Larissa volg ik ook al een jaar of twee (?), want hun blog KittehsCupcakes vind ik echt heel erg leuk en daarnaast zijn het gewoon hele leuke en spontane meiden.

L – De blog van Rosanne, LifebyRosie, vind ik heel erg leuk en het lijkt me zo’n onwijs lieve meid! De foto’s van haar bruiloft zijn ook prachtig geworden! Ook Laviesagista is een fijne blog en zij heeft pas een mooi kindje gekregen. En daarnaast lees ik graag de blogs Lifesplash (Jiami), LotteLovesBeautyLisanneleeft en LifestyleLou.

– De website van Michael Jackson natuurlijk eerst! En Miss Lipgloss ofcourse; een erg toffe beautyblog waar ik steeds meer leer over beauty, haarstijlen en soms ook wat meer over fashion. Daarnaast heb ik een account op Mijnserie en zo hou ik bij welke series ik kijk en of er nieuwe afleveringen uit zijn. Ook volg ik trouwens de leuke blogs MarcellaMolenaar en MariekevanWoesik.

N – Netflix natuurlijk! Heerlijk dat Harry en ik een abonnement hebben en zo fijn series en films kunnen kijken. Ook ideaal om zo films te kijken op mijn televisie. Ook luister ik regelmatig radio via Nederland.fm.

– Josephine van OohLaRouge heb ik kort mogen ontmoeten tijdens de DYTG en zij is zo leuk! Haar stijl spreekt me enorm aan en ze is gewoon erg aardig. Ook Lizzy van Ourfavourites heft een blog die me aanspreekt. En daarnaast inspireert het me dat ze ondanks haar ziekte (die ze heeft overwonnen, yes!) positief is gebleven.

PPicMonkey gebruik ik om foto’s te bewerken voor mijn blog, ideaal en gratis. Daarnaast ben ik veel te vinden op de website van Postcrossing, om kaartjes te registreren of nieuwe adressen aan te vragen. En ohh de PirateBay niet te vergeten (foei!). En Paperboats is de blog van een erg goede fotografe!

Q – Ik verdien met betaalde e-mails en het invullen van vragenlijsten wat bij als arme student. Daarom kwam Qassa meteen naar voren (voorheen: Moneymiljonair). Ik heb er hier al eens wat over geschreven.

R – Ik kijk niet zo heel vaak televisie, dus als ik wat terug wil zien kijk ik op RTL Gemist. RTL Late Night is mijn favoriete show!

S – De S staat voor mijn eigen blog Stephanievandrunen.

Twitter is tegenwoordig één van mijn favoriete apps. En daarnaast ben ik fan van de blog van Teske: Teskuh.nl. Mijn eten bestel ik op Thuisbezorgd en TeamConfetti is een onwijs blije en leuke blog! Oh oh oh en niet te vergeten de blog van Sabine: Trashfashion (ook een groot MJ-fan)!

U – Sarah van UltimateFashionLover heb ik ook ontmoet op de DYTG en zij is heel rustig en vriendelijk. Haar blog is heel tof en ze heeft een toffe kledingstijl!

VVeraCamilla natuurlijk. Ik heb ook haar mogen ontmoeten op de DYTG en ik vond haar een leuke meid! En ze is zo lekker simpel gebleven.

W – Ik bewerk via WordPress mijn blog, dus deze website bezoek ik vrijwel dagelijks. Daarnaast bezoek ik de website van Willeke Zorg Workout Club tegenwoordig meerdere keren per week, omdat ik de work-outs mag uittesten voor mijn blog. WeAreFashion is trouwens een toffe fashion- en beautyblog!

X – De site van Xenos bezoek ik regelmatig, want ze hebben vaak van die leuke en betaalbare interieurspulletjes! Ik heb er bijvoorbeeld deze week nog twee Michael Jackson posters gekocht (zo blij mee!).

YYoutube bezoek ik dagelijks en het liefst maak ik een afspeellijst welke ik vervolgens via mijn Smart TV afspeel. Heerlijk!

Z – Ik vind het heerlijk om op kleding webshops rond te struinen en zo ook bij Zalando.

Heb jij nog leuke website tips? 🙂

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

4 gedachtes over “Tag | Internet ABC

  1. Mooie verzameling sites! Qua blogs volg ik de meeste ook en wat leuk om te zien dat mijn eigen blog er ook tussen staat. Dat is volgens mij voor het eerst dat iemand ‘m in de Internet ABC tag noemt. Leuk ook dat je mijn blog al het langst volgt 🙂 Voel me vereerd! Qassa heb ik ook al heel lang de mailtjes van, dat is het enige e-mail-klik-spaarprogramma wat ik nog volg. De rest ging me te traag.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

