Outfitfoto’s in de Arabische tuinen van Alcazar in Còrdoba

Outfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in Còrdoba

Onlangs ben ik een aantal dagen in Spanje geweest, op bezoek bij vriendin Annick. Zij werkt daar als reisleidster voor TUI en ik kon haar dankzij mijn gewonnen tickets van Vueling op komen zoeken. In de Arabische tuinen in de vesting Alcazar in Còrdoba hebben wij outfit foto’s genomen; een prachtige omgeving!

Outfit Stephanie
Mijn kleding bestond die dag alleen maar uit zwarte kleuren, want ik ben echt gek op de ‘kleur’ zwart! Het staat me ook altijd wel goed vind ik zelf, ben niet zo van de hele blije kleurtjes. Vroeger droeg ik eigenlijk altijd zwart, tegenwoordig soms ook wel wat gekleurde items tussendoor.

Blazer: Only / T-shirt: New Look / Broek: Only / Schoenen: Steve Madden / Aztec rugzak: Sascha

Outfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in Còrdoba Outfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in Còrdoba Outfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in Còrdoba Outfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in Còrdoba


Outfit Annick
Annick heeft die dag gekozen voor een mooie bordeauxrode broek, een t-shirt met een toffe quote en een stoer leren jasje!

Outfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in CòrdobaOutfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in CòrdobaOutfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in CòrdobaOutfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in CòrdobaOutfitfoto's in de Arabische tuinen van Alcazar in CòrdobaHet was een heerlijke zonnige en toeristische dag voor ons & we hebben veel plezier gehad tijdens het maken van de foto’s!

Wat vinden jullie van de outfits? 🙂

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

4 gedachtes over “Outfitfoto’s in de Arabische tuinen van Alcazar in Còrdoba

  1. Leuke outfits hoor, vooral jouw sjaal en Annicks broek! Even over dat zwart he: Ik vind het je best mooi staan, maar je bent wel best bleek met alleen zwart. Ik vind dat gebloemde vestje wat je rechts bovenin de pagina aan hebt je ook heel mooi staan.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

