Lichtpuntjes #2 – Spanje, lovely friends & gewoon genieten

Lichtpuntjes #2 – Spanje, lovely friends & gewoon genieten

Onlangs plaatste ik mijn eerste lichtpuntjes-artikel en vandaag heb ik voor jullie deel twee. Afgelopen week was heel erg leuk! Ik ben vijf dagen in Málaga geweest bij vriendin Annick en daarnaast heb ik een super gezellig weekend gehad met vriendinnen (photo by me).


° Ik heb een goede tattoo-shop gevonden, nu nog een afspraak maken! CANTWAIT.
° Van 20 tot 25 november was ik voor het eerst in Spanje.
° In een vlindertuin in Spanje ontving ik van een Australische fotograaf (hij gaf fotografie-lessen in de vlindertuin). Hij had me opgemerkt en zei dat hij mijn passie voor fotografie (oh ja?) en dieren (ja dat wel!) kon zien. Ik moest van hem blijven oefenen. Heel erg leuk om te horen!
° Samen met Annick excursies doen, lunchen, tapas eten, outfit-foto’s maken, veel praten, chillen, lachen en zelfs vloggen! Wat een heerlijke tijd.
° Het feit dat ik alle dagen in Spanje gevlogd heb (binnenkort op mijn blog).
° Mijn vader en broertje die me halsoverkop kwamen ophalen op Schiphol omdat ik mijn laatste trein niet zou halen.
° Mijn ouders die blij waren met het souvenirtje dat ik voor hen had meegenomen.
° De bus die onverwacht op de juiste halte stopte, terwijl ik verkeerd dacht te zitten.
° Het kaartje dat ik van vriendin Jaitske kreeg, geheel onverwacht, maar wat ik enorm waardeer!
° Huisgenootjes die vroegen hoe mijn vakantie was.
° Vriendin Annelise weer gezien en ze was blij met mijn souvenirtje voor haar (yay).
° Annick die me door een moeilijk moment hielp door me precies op dat moment te appen.
° Ik heb onze drie ratjes (♥) weer gezien bij mijn ouders thuis.
° De bus wachtte tijdens een overstap op mij, zodat ik lekker op tijd thuis was.
° Samen met vriendin Pauline naar het optreden (klik) van vriendin Lieke geweest.
° (Kleding)ruil-avondje met leuke vriendinnetjes op zaterdagavond. Een avond die heel erg gezellig was!
° Appen met vriendinnetjes op de vroege zondagmorgen.
° Mijn vader die me het hele weekend overal naartoe bracht met de auto, i.p.v. fietsend door de kou te moeten.
° Alle geniale Dubsmash video’s die ik op het hele internet tegenkom. Heerlijk!
° En op zondag Harry♥ nog eventjes gezien op Utrecht CS en samen genoten van een drankje bij de Starbucks, geluksmomentje!

Wat een fijne dingen weer :).
Wat was (of waren) jouw lichtpuntje(s)?

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

5 gedachtes over “Lichtpuntjes #2 – Spanje, lovely friends & gewoon genieten

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

