Listening To Lately #1 – One Direction, Blue & Teske

Listening To Lately #1 - One Direction, Blue & Teske

Mijn hele leven luister ik al naar allerlei muziek en kan ik er helemaal in opgaan. Van Michael Jackson ben ik al mijn hele leven fan. Op dit moment ben ik helemaal verslaafd aan een aantal nummers welke ik vandaag met jullie zal delen.

Night Changes – One Direction
Het eerste nummer is ‘Night Changes’ van One Direction. Deze luister ik zo’n beetje non-stop. What Makes You Beautiful was het eerste nummer dat ik leerde kennen van deze leuke boyband en daarna ben ik naar hun muziek blijven luisteren. Dit jaar ben ik met een vriendin naar het concert in de Amsterdam Arena geweest en het was echt heel erg leuk! Volgend jaar juni gaan we samen naar het concert in Brussel, ik ben benieuwd! Oh de nummers “Fireproof” en “Steal My Girl” zijn ook favoriet.

We’re only getting older, baby
And I’ve been thinking about it lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes?
Everything that you’ve ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there’s nothing to be afraid of
Even when the night changes
It will never change me and you..


‘N Sync – I Drive Myself Crazy Thinking of You
Ik ben gek op muziek uit de 90’s en ik luister er dan ook vaak naar. Zo ook naar dit bekende nummer van ‘N Sync. De clip vind ik geweldig en het nummer vind ik zo heerlijk nostalgisch. En waaahh een jonge Justin Timberlake; too cute!

I lie awake
I drive myself crazy
Drive myself crazy
Thinking of you
Made a mistake
When I let you go baby
I drive myself crazy
Wanting you the way that I do


Michael Jackson – Stranger in Moscow
Michael Jackson blijft natuurlijk mijn nummer 1. Dit nummer vind ik dan ook echt geniaal en heel erg bijzonder. De clip heeft een erg mooie, wellicht wat duistere sfeer. Het nummer is uitgekomen rond het jaar 1996 (toen was ik 6!) en Michael had dit nummer eerst geschreven als gedicht en heeft het later uitgebracht als nummer.

I was wandering in the rain
Mask of life, feelin’ insane
Swift and sudden fall from grace
Sunny days seem far away
Kremlin’s shadow belittlin’ me
Stalin’s tomb won’t let me be
On and on and on it came
Wish the rain would just let me


Blue – Allrise
Blue heeft ook echt heerlijke muziek en ik heb dan ook alle albums. Vroeger luisterde ik non-stop naar deze boyband en tegenwoordig luister ik vooral naar dit fijne nummer. Ik doe dan ook meteen het 1-2-3-4-dansje na (Blue fans know what I mean).

One for the money
And the free rides
It’s two for the lie
That you denied
All rise, All rise
Three for the calls
You’ve been making
It’s four for the times
You’ve been faking
All rise, All rise


Teske – Rewritten
Normaal gesproken hou ik he-le-maal niet (zoals je wel kunt zien aan mijn muziekkeuzes) van zogenaamde ‘vrouwenmuziek’. Maar dit nummer van blogger Teske vind ik wel heel fijn! Een erg mooi nummer en ik hoop dat ze ver zal gaan komen in haar muzikale carrière!

Read you like a book so
Let me take a look inside
Your little head
‘Cause you don’t need to be rewritten
If you could only listen
I would tell you this
You don’t need to be fixed

Dat waren voor vandaag mijn vijf meest beluisterde nummers van afgelopen tijd! 🙂

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

