Fotodagboek #24 – Málaga, ruilavond & prijsvragen

Fotodagboek #24 - Málaga, ruilavond en prijsvragenDe afgelopen weken waren leuk! Natuurlijk waren er weer ook lastige en intensieve momenten, maar ik heb vooral genoten van veel gezelligheid en mijn tripje naar Spanje!

Calvin Klein parfum RevealMijn favoriete geurtje is op dit moment Reveal van Calvin Klein! Deze won ik bij een winactie :). De geur is vrij sterk, maar wel heerlijk vrouwelijk!

Treinreizen Amersfoort Schiphol met koffer20 november vertrok ik ’s middags naar Schiphol vanaf Amersfoort.

Vertrekborden vertrekhal Schiphol AmsterdamOp Schiphol aangekomen meteen even op de vertrekborden gekeken bij welke gate ik moest zijn! Whoehoee spannend!

Paspoort inchecken SchipholYay, ingecheckt!

Amsterdam Schiphol boarden, vliegtuig AirbalticWachten voor het boarden en in de tussentijd vliegtuigen kijken :). Deze vond ik wel mooi! Ik vloog zelf met Vueling.

Antequera Malaga Spanje, tour Tui/Arke

 

Friendship is not being inseparable, it's being seperated and nothing changes.Daarna zes heerlijke dagen gehad in Spanje bij vriendin Annick! Een verslag volgt snel :).

Vlucht Vueling Malaga naar AmsterdamEn helaas na al die gezellige dagen weer terug naar Amsterdam! De vlucht is goed verlopen :), geen bijzonderheden o.i.d.! Bij thuiskomst voelde ik me niet lekker, dus ik ben een paar dagen bij mijn ouders in Brabant gebleven voordat ik weer terug zou gaan naar Gelderland.

Elke poging die mislukt, brengt je een stap dichter bij het geluk. Dit stuurde vriendin Annelise via what’s app en ze heeft helemaal gelijk!

Band UtWetWa Nieuwendijk Xinix Vrijdag voelde ik me beter en ben ik met vriendin Pauline gaan kijken bij het optreden van Lieke (haar band: UtWetWa) in een concertgebouw bij ons in de buurt. Ze deed het erg goed en het was erg leuk om hierbij te kunnen zijn! Daarna nog bij Pauline thuis tot laat gekletst. Was een erg gezellige avond!

Tamme haas thuis opvoedenZaterdagmiddag ging ik op bezoek bij vriendin Annelise en we hebben heel gezellig gekletst, ik heb haar nog een leuk souvenirtje uit Spanje gegeven & geknuffeld met haar haasje. Zo CUTE! ❤ Ze hebben ‘m gevonden toen deze op de weg lag zonder moeder in de buurt en erg verzwakt. Inmiddels is het al een flinke haas en erg tam!

Ruilavondje met vriendinnenDie avond ging ik naar een vriendin toe om daar gezellig bij te kletsen en ze had een ruilavond georganiseerd! Shoppennn maaar! Mijn gekozen items laat ik snel aan jullie zien! Lieve meiden ❤ bedankt voor de gezellige avond!

Starbucks Chocolademelk Caramel Slagroom, Utrechts CSDe dag erna ging ik weer terug naar Barneveld, via Utrecht. Daar heb ik eerst nog even afgesproken met Harry en daar hebben we samen warme chocolademelk gedronken bij Starbucks: lekker! En het was fijn hem weer gezien te hebben!

Volg je hart, want dat klopt. Inspiring Life Quote.Dit mooie DIY-hart ontving ik pas van iemand en de tekst helpt me enorm :).

Gezonde boodschappen JumboDie maandag deed ik gezonde boodschappen (voor mijn doen)! Ik wil binnenkort ook echt weer meer gaan sporten. HETISNODIG!

BOL.COM SEO voor DummiesIk won dit leuke boekje “SEO voor Dummies” bij Bol.com. Erg leuk en heel leerzaam! Het boekje staat vol met tips en tricks voor een goede zichtbaarheid in zoekmachines. Heel handig voor o.a. bloggers!

Bad Hair DayIk had weer een verschrikkelijke bad hairday en geen enkel kapsel werkte voor mijn gevoel. MEH! En ook mijn huid wil maar niet mooier worden, maar ik moet daar voornamelijk wat geduld voor hebben geloof ik.. #nomakeup #nofilter

Nieuw LAYS Stokbroodje Kruidenboter smaakBij de COOP zag ik deze vieze (?) chips smaak van Lays. Lijkt me niet heel lekker..?

Rituals Laughing Buddha pakketOnlangs kon je via de Rituals app prijzen winnen, waaronder een reis naar Bali. Helaas heb ik die niet gewonnen (en laat dat nou net de reis zijn waar ik in 2016 met Harry naartoe wil). Maaaaar ik won wel dit heerlijke Rituals Laughing Buddha pakket. OH die geuren!!!! ❤

2014-12-03 00.14.09

Ahhh, ik heb dus al 4% van de wereld bezocht?! DATKANBETER!! Ha ha. Deze app heet “Been” en is er voor iPhone en Android.

Unox tomatensoep in pakAl lange tijd sta ik ingeschreven bij Het Testpanel en af en toe krijg je dan een product opgestuurd welke je mag testen. Dit keer was dat Unox tomatensoep in pak (1 liter) en deze heb ik geproefd samen met een huisgenootje. Goedgekeurd!

En dat was mijn fotodagboek alweer! 🙂 Ik heb nu vooral heel veel zin in mijn verjaardag (eerste kerstdag) en het zetten van mijn tatoeage (nog geen datum bekend)! Fijn weekend! 😀

Liefs, Stephanie
(Volg mij op Twitter & Instagram)

6 gedachtes over “Fotodagboek #24 – Málaga, ruilavond & prijsvragen

  1. Leuk om te lezen! Zo tof dat je een trip naar Spanje won, ik zou graag meer zien van het prachtige land. Die app Been gebruik ik ook, hij is leuk! Ik heb 8% gezien geloof ik. Fijn weekend Stephanie!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

