Vlog #1: Aankomst Málaga, dagje Torremolinos en overnachting Cordóba

Vandaag heb ik voor jullie de eerste vlog van mijn reisje naar Málaga, Spanje! Daar heb ik vriendin Annick opgezocht van 20 tot 25 november 2014 en ik heb daar iedere dag videobeelden van gemaakt! Heel onwennig, maar leuk om te doen! In deze vlog zie je mijn aankomst in Málaga, een middagje alleen rondlopen in Torremolinos en overnachten in Córdoba samen met Annick. Check ik out en laat weten wat je van mijn (eigenlijk eerste echte vlog) vind! 🙂 SPANNEND!!

5 gedachtes over “Vlog #1: Aankomst Málaga, dagje Torremolinos en overnachting Cordóba

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

