Lichtpuntjes #3 – Winterdagen, throwback & bijna jarig

Huisdier ratten, bluepoint siamees en blauw berken, fotoshoot kerstbal

Vorige week plaatste ik deel #2 van mijn lichtpuntjes, een nieuwe rubriek op mijn blog. Het is were gelukt om de lichtpuntjes van afgelopen tijd te verzamelen!

♥ Friends
♥ Bovenstaande foto van twee van onze al overleden ratten Frummy en Yatho (broertjes). Wat waren het toch schatjes! #throwback2008 (original photo by Foto Elvira)
♥ De kerstlampjes rondom mijn raam, heerlijk vrolijk!
♥ Het mini kerstboompje in mijn kamer
♥ Blogs lezen
♥ Ik drink weer meer water *schouderklopje*
♥ 
Afgelopen weekend ben ik met Harry naar The Hunger Games geweest!
♥ Verslaafd zijn aan het nummer “Night Changes” van One Direction (die tekst!!)
♥ Alles weer even helder zien op bepaalde momenten
♥ Vlogs editen van Spanje, veel werk, maar wel heel erg leuk!
♥ Heerlijk gepuzzeld aan de grote tafel in de woonkamer. Relaxmomentje.
♥ Een leuke Dubsmash video van een vriendin doorgestuurd krijgen en er hard om moeten lachen :’). Sowieso heel hard lachen om alle ‘internetgekkies’ filmpjes!
♥ Vrijdagavond heerlijk met Harry gekletst op Skype; altijd fijn!
♥ Enorm veel prijsvragen invullen en hopen dat ik dan iets leuks win 🙂
♥ Kaneelkaarsjes
♥ Bijna jarig zijn!! (25-12)
♥ Het halve studentenhuis schoongemaakt
♥ Kaartjes voor One Direction in Brussel op 13 juni 2015 (whoehoe!)
♥ 26 december inplannen samen met vriendlief en ook nadenken over oud & nieuw
♥ Maandag was One Direction op RTL Late Night, mooie uitzending. Jammer genoeg had ik geen kaarten gewonnen om bij de opnames te kunnen zijn afgelopen zaterdag.

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

6 gedachtes over “Lichtpuntjes #3 – Winterdagen, throwback & bijna jarig

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

