My Christmas Wishlist for 2014

Wishlist_Christmas_2014

Oeh heerlijk om af en toe lekker weg te dromen bij de mooiste kerstcadeaus die ik nooit van de kerstman zal krijgen, ha ha. Ik heb mijn zeven favoriete kerst- en verjaardagscadeaus op een rijtje gezet (ik ben 25/12 toevallig ook jarig, hihi)! 

1) Een product welke al lang op mijn wishlist staat is een satijnen kussensloop van bijvoorbeeld Satin Sleepers. Ik lees overal dat het goed zou zijn voor je huid en haar en gezien ik een erg acne-gevoelige huid heb, zou dit weleens kunnen helpen. En wellicht zal ik ook minder last hebben van gespleten haarpunten!

2) Onlangs heb ik nieuwe boots gekocht van het merk Steve Madden (deze), maar deze mooie zwarte charger boots van Steve Madden staan ook nog steeds op mijn wishlist. Ik vind ze zo mooi en precies mijn stijl! ❤

3) In februari stond deze parfum al op mijn wishlist en daar staat hij helaas nog steeds op, ha ha. Voor de gewone flacon van Daisy heb ik twee jaar gespaard, maar voor dit parfum heb ik nog geen geld opzij gelegd. Schoolgeld gaat voor helaas! Maar zodra ik straks werk, komt dit parfum zeker op de plank te staan!

4) Daarnaast ben ik mij aan het oriënteren op een computer, gezien mijn laptop uit 2008 stamt. Mijn laptop wordt steeds ietsje trager en geeft vaker errors en dergelijke. Daarom spaar ik o.a. bol.com bonnen via prijsvragen en online vragenlijsten, zodat ik er hopelijk één rond de zomer 2015 aan kan schaffen. Ik heb bijvoorbeeld deze computer momenteel op het oog, maar mijn besluit staat nog lang niet vast. Ik vind het heerlijk om desktops met elkaar te vergelijken.

5) Ik heb momenteel drie winterjassen die ik afwissel. De ene winterjas heb ik al sinds 2007 ongeveer, de andere uit 2010 en de laatste heb ik vorig jaar aangeschaft. Maar ik ben gek op shoppen voor een nieuwe winterjas en oeh als ik toch eens een miljoen zou winnen.. ha ha! De Tom Tahir Blazer op Nelly.com vind ik bijvoorbeeld erg mooi.

6) Ook ben ik gek op al die leuke invulboekjes die je tegenwoordig steeds vaker ziet (luv it), zoals dit “Once Upon a Time” boek! Ook deze boekjes lijken mij erg leuk: One line a day, Travel Listography, Elke dag een vraag (dagboek voor 5 jaar), My Future Listography en Een dagboek vol geluk.

7) En een Fitbit Flex Activity Tracker lijkt me toch zo leuk om te hebben! Ik zou daar echt een tijdje zoet mee zijn, ha ha.

En dat waren eigenlijk wel de dingen die momenteel op mijn wishlist staan :).
Wat staat er op jouw wensenlijstje voor de kerstman? 

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

9 gedachtes over “My Christmas Wishlist for 2014

  1. Leuke wishlist! Ik heb vooral veel leuke posters op mijn verlanglijstje staan! Oh en heel veel boeken! 😀 Zo’n fitbit lijkt me ook echt geweldig, hoewel ik liever een activity tracker wil die ook je hartslag meet.

  2. Leuke wishlist, die laarsjes zijn tof! Ik heb sinds het voorjaar zo’n satijnen kussensloop van Satin Sleepers en ik merk écht verschil. Normaal ben ik niet zo snel ergens van onder de indruk maar dit wel. Mijn haar voelt ’s morgens veel zachter en ik heb ook duidelijk veel minder last van haarbreuk.

    1. Ohh ja ik ben echt verliefd op de boots! En ik lees zo veel goede dingen over de satijnen kussenslopen van Satin Sleepers, ik wil er echt heeeel graag eentje! Dus als ik straks weer een bijbaantje heb, is dat het eerste wat ik ga kopen! Ha ha! Fijn dat het voor jou ook werkt!!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

