6,5 jaar samen!

6,5jaarsamenjubileumstepharry

Vandaag zijn Harry en ik alweer 6,5 jaar samen, pfoe wat gaat de tijd toch snel! We gaan beide door een moeilijke tijd, maar wij twee gaan hier samen zoveel sterker uitkomen. We hebben al zoveel mooie herinneringen gemaakt samen, zoals onze verloving in Australië en onze leuke weekendjes weg, en ik weet zeker dat we er nog veel meer gaan maken! Ik kan niet wachten om met jou te gaan samenwonen en echt toekomstplannen te gaan maken samen! Ik hou heel veel van jou! X Steef ❤

8 gedachtes over “6,5 jaar samen!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

