Lichtpuntjes #4 – Solliciteren, Rituals en skypen

IMG_3400

Vorige week plaatste ik deel #3 van mijn lichtpuntjes. Toen vertelde ik onder andere over mijn avondje bioscoop en mijn kerstlampjes rondom het raam. Vandaag plaats ik weer de lichtpuntjes van afgelopen week! ^_^ (photo by me).

♥ Goede afspraken gemaakt over bepaalde dingen: voelt heel goed en het werkt!
♥ Uitkijken naar het etentje met familie voor mijn verjaardag op eerste kerstdag
♥ Een taart gewonnen! Ideaal zo vlak voor mijn b-day ha ha!
♥ Veel vocht binnengekregen deze week, gaat steeds beter!
♥ Nieuwe, volle fles crèmespoeling, word ik altijd zo gelukkig van.
♥ Rituals luchtjes op mijn kamer: heerlijk!
♥ Mijn telefoon die weer een beetje normaal functioneert
♥ Alle leuke prijzen die ik win zo rond de kerstdagen!
♥ In totaal 545 prijzen gewonnen, niet te geloven!
♥ De blogs zijn zo leuk nu het bijna kerst is, hele gezellige artikelen kom ik tegen.
♥ Een succesvol sollicitatiegesprek gehad, maar de baan niet aangenomen.
♥ Weer veel geleerd over mijzelf deze week.
♥ 2 uur en 49 minuten geskypet met vriendinnetje Annelise, zo gezellig 🙂
♥ En erna Skypen met vriendlief!
♥ Leuke en gezellige huisgenootjesss.
♥ Vriendinnetje die goede keuzes maakt waar ik haar alleen maar ik kan steunen!
♥ Uitkijken naar de nieuwe Hobbit film en blij worden van de trailer!
♥ Het nummer ’18’ van One Direction, zo’n blij nummer.
♥ Nog steeds word ik heel happy van mijn concrete tattoo-plannen!
♥ Alle kerstverlichting die ik buiten tegen kom, zó leuk! Ik word er onwijs blij van ieder jaar.
♥ De mogelijkheid hebben om andere mensen te kunnen steunen, voelt goed.
♥ Dagje Utrecht met de liefste! Genieten van elkaaaarr
♥ Taste of Christmas in Utrecht samen met mijn mams, altijd gezellig! En heerlijk uit eten geweest!

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

5 gedachtes over “Lichtpuntjes #4 – Solliciteren, Rituals en skypen

  1. LEUK Stephanie! Ik vind dit zo’n ontzettend leuk idee, met die lichtpuntjes! En wat een leuke lichtpuntjes ook. Een mooie manier om te zien dat het meestal de kleine maar onbetaalbare dingen zijn die gelukkig maken 🙂 Dit motiveert mij ook om wat meer bij mijn lichtpuntjes stil te staan. Thanks 😊

  2. Om maar meteen van start te gaan: het lezen van jouw blog bij een prachtig versierde kerstboom in een warm huis terwijl buiten de regen op het raam tikt. Mijn dag is al begonnen met 1 groot lichtpuntje 😊

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

