Chocolade getest van Waldo’s Chocolate

Review Chocolade getest van Waldo's Chocolate

Zondag 14 december waren mijn moeder en ik bij Taste of Christmas in Utrecht. Daar kwamen wij een heerlijke stand vol met chocolade tegen van Waldo’s Chocolate. Nu ben ik echt een chocoladeverslaafde en natuurlijk kon ik het niet laten om wat chocolade te kopen en vervolgens even kort te reviewen voor jullie!

Waldo’s Chocolate ben ik trouwens ook al eens tegengekomen op het ‘Webshop Till You Drop‘ event! Toen hebben Annelise en ik ook wat chocolade aangeschaft en ik vond het toen al heerlijk! Nu heb ik iets meer gekocht, dus leek het mij leuk de chocolade toch even kort te reviewen voor jullie!

! Voor alles geldt: niet teveel van eten, want anders word je misselijk ha ha. 

Waldo’s Chocolate – Melkchocoladereep met stukjes Bastognekoek

Review Chocolade getest van Waldo's ChocolateHeerlijk, hier kon ik van blijven eten (niet verstandig!). De stukjes koek zijn goed verkruimeld in de chocolade en dus niet te groot. De reep is lekker hard en smelt niet snel. Wel is de chocoladesmaak zeer overheersend. Het is vooral een lekkere reep door de crunch, want de koeksmaak was vrijwel verdwenen voor mijn gevoel. Wel een aanrader!

Waldo’s Chocolate – Taartje framboos chocolade

Review Chocolade getest van Waldo's ChocolateDit taartje vult enorm en de smaak vond ik wat teveel van het goede. Ik ben normaal al niet zo’n fan van framboos, maar ik was toch benieuwd naar dit taartje. Het is geen aanrader voor mensen die niet zo’n framboos-fan zijn, maar als je dat wel bent is dit taartje echt een topper voor je!

Waldo’s Chocolate – Brownie

Review Chocolade getest van Waldo's ChocolateOhh dit stuk brownie was écht goddelijk. Toen ik er eenmaal aan was begonnen, kon ik hem ook niet meer laten liggen. De binnenkant is heerlijk zacht en smeuïg en de brownie is zeker niet te droog of te hard! Eigenlijk vrijwel perfect naar mijn mening! De brownie vult wel en je kunt er dan ook snel misselijk van worden als je er net zoveel van eet als ik heb gedaan..

Waldo’s Chocolate – Scones met kaneel

Review Chocolade getest van Waldo's ChocolateIk was verrast dat ze ook scones verkochten. De kaneelsmaak was bij deze scone voor mijn gevoel ver te zoeken, maar verder lekker! Ik vind het altijd zo jammer dat scones zo droog zijn, maar bij deze scone viel dat gelukkig wel mee. Met jam vind ik scones het lekkerst!

Bonbons van een andere shop

Review Chocolade getest van Waldo's ChocolateNadat ik de foto’s had genomen (en de helft van de producten al had opgegeten), kwam ik erachter dat de bonbons niet bij Waldo’s Chocolate vandaan kwamen, maar van een andere shop. Oeps, sorry, foutje! De bonbons vond ik niet per se speciaal smaken, ze waren gewoon lekker.

Dus als je Waldo’s Chocolate tegenkomt op een beurs of ergens anders, probeer dan zeker hun producten eens uit.. want de meeste producten zijn erg lekker!

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

7 gedachtes over “Chocolade getest van Waldo’s Chocolate

  1. Whaaa wat gaaf, ik was gisteren ook bij Waldo’s Chocolate. Per toeval kwam ik deze kraam tegen op Taste of Christmas en toen eigenlijk al meteen verkocht aan de brownie en Frambozencrumble. Gisteren met 2 vriendinnen naar Arnhem gegaan, super leuke markt de Sonsbeekmarkt. Het was er erg druk maar heel gezellig met muziek en veel leuke kraampjes. Waldo’s Chocolate was er ook, gelukkig waren er nog brownies en frambozencrumble taartjes.. Ik kon ze niet laten liggen! En ik heb ook van de chocolade met stroopwafel en bastogne gekocht, de Bastogne was toch wel de winnaar 😉 Verder nog een pizza gegeten en een lekker wijntje gedronken, hele leuke dag was het echt een aanrader.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

