Tag | TV Series

Tag | TV Series - Arrow, The Originals, The Vampire Diaries, The Walking Dead, Game of Thrones, Dexter, The Tribe, Teenwolf

Ik ben echt helemaal verslaafd aan series kijken en ga er ook altijd helemaal in op. Meteen een super-fan enzo! Dus ik kon het ook niet laten om deze tag voor jullie in te vullen. Ik kwam deze tag trouwens tegen op de blog van Teddlicious.

Wat was de eerste serie die je volgde?
Pfoe.. Ik denk dat dat The Tribe was. Dat was toen ik jong was echt een hele gave serie. Het ging over een stad waarin alleen nog jongeren leefden, omdat alle ouderen waren overleden door een virus. Heel erg gaaf en een beetje ‘anders’ dan andere series. Helemaal leuk was dat ik van m’n vriend Harry hoorde dat hij het ook keek. Zo grappig, want verder kende niemand de serie! Ik had The Tribe op mijn muur geschreven, bracht dezelfde make-up op mijn eigen gezicht aan en zocht stad en land af naar de dvd-boxen (en gevonden!). Karakter ‘Pride’ was mijn crush. Deze serie heb ik wel 100x gezien voor mijn gevoel.

Trudy & Zoot - The Tribe (bron: )
Trudy & Zoot – The Tribe (bron: Fanpop)

Wat is je favoriete serie ooit?
Ik kan serieus niet kiezen. De series waar ik het meest verslaafd aan ben zijn Game of Thrones, Dexter (helaas afgelopen, I need therapy) en The Walking Dead! Ohh ik zit dan echt klaar ’s ochtends om de nieuwe aflevering te downloaden.

Wat is je favoriete koppel uit een tv serie?
DAMON EN ELENA uit The Vampire Diaries! Zij zijn echt hét perfecte koppel. En daarnaast natuurlijk Dexter & Rita (Dexter), Jon Snow en Ygritte (Game of Thrones), Glenn en Maggie (The Walking Dead) en Elijah en Hayley (The Originals).

Met welk personage zou je wel eens op date willen?
Omg heb je even? 😉 Ha ha kiddin’. Met Damon Salvatore of Elijah Mikaelson.

Series tag: Ian Somerhalder - Lost & The Vampire Diaries
Ian Somerhalder – Lost & The Vampire Diaries (bron: Wallruru)

Welke serie(s) volg je op dit moment?
Heb je nog even? Ik volg ze echt op de voet en ben helemaal ‘bij’. Op dit moment: The Walking Dead, Vikings, The Vampire Diaries, The Originals, Game of Thrones, Revenge, Arrow, The Last Ship, Marco Polo, Gotham, Resurrection, The Leftovers, Orange Is The New Black, Penny Dreadful, Derek en Under The Dome. Omg.. 16 in totaal dus ha ha.

Welke series, die afgelopen zijn, heb je al afgekeken?
Dexter, Breaking Bad, The Tudors en Prison Break.

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Revolution (MEH WAAROM STOPTEN ZE DIE NOU?!), The Killing en van The Tribe eigenlijk ook wel. Ben wel benieuwd hoe The Tribe eigenlijk verder had gegaan. Ik baal er nog steeds van dat ze die serie zo plotseling stopten, ook al was het acteerwerk vreselijk..

Series Revolution gestopt
Revolution (bron: Neviathien)

Welke serie wil je nog graag zien?
Ik heb Lost nooit helemaal afgekeken, dus die. En daarnaast ben ik wel benieuwd naar de rest van American Horror Story, Jericho, The 4400, Supernatural, Teen Wolf, The Following en Suits.

Heb je al eens een serie of enkele afleveringen herbekeken?
Ik kijk series eigenlijk maar één keer. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik sommige afleveringen/stukjes van Dexter graag terugkijk. Wat een heerlijke serie was dat toch.

Dexter Morgan Dexter Debra Morgan Angel Batista Maria Laguerta James Doakes Michael Hall Eric King David Zayas Lauren Velez Jennifer Carpenter Situation Murder Ritual Style X Hd Wallpaper
Dexter Morgan – Dexter (bron: Wallpaper2020)

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?
Dat zijn o.a. Lost, Teen Wolf, Grimm en Once Upon A Time. Misschien moet ik ze nog eens een kans geven!

Met welk personage zou je wel van plaats willen ruilen?
Met Hayley Marshall (The Originals). Ik vind haar echt afschuwelijk knap gewoon (ik zeg altijd: “Ik wil haar zijn!”). En ze date met Elijah, ook niet verkeerd ha ha.

Hayley Marshall - The Originals
Hayley Marshall – The Originals (bron: Free Art Wallpapers)

En zie hier mijn MijnSerie.nl account. Heel erg handig om zo je series en bekeken afleveringen bij te houden.

Neem de tag gerust over!

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

4 gedachtes over “Tag | TV Series

  1. Ooooh dat is echt een tag voor mij als mede serie verslaafden! Moest stiekem wel huilen toen ik iets las.. Ben net begonnen aan Vampire Diaries (in twee weken 2,5 seizoen gekeken..oeps). Maar ik vind Stefan en Elena juist zo leuk bij elkaar 😦 Dus baalde erg om te lezen dat zij een stel worden, snik 😦

  2. Leuk! The Tribe heb ik vroeger ook gekeken, maar helaas lang niet alle afleveringen. Zou het ooit nog wel eens willen zien.

    Supernatural, Teen Wolf, The Following en Suits –> gewoon kijken! 🙂 Vooral Teen Wolf wordt steeds beter en beleeft echt een grandioos hoogtepunt in seizoen 3B.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

