Tag | Instagram 2014

Tag | Instagram 2014

Deze leuke tag kwam ik tegen op de blog van Sylvia Kuijsten en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook meteen maar heb ingevuld voor jullie. Mijn statistieken heb ik o.a. opgezocht via Iconosquare (bron foto). Was nog best lastig allemaal, ha ha. 

Dit jaar was ik nog best wel actief op Instagram, dus ik was zelf ook wel benieuwd welke foto’s ik allemaal geplaatst heb ha ha.

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Op dit moment (20-12) is dat een foto samen met mijn moeder op het Taste of Christmas event in Utrecht.

Taste of Christmas foodevent Utrecht 2014

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?
Op 14 april 2012 deelde ik mijn geweldige bak- en kookkunsten met jullie.

Eitje bakken, Instagram

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?
Dat is voor mij de foto samen met TJ Jackson van 3T. Eindelijk, na al die jaren, ontmoette ik 3T in Amsterdam! Echt een droom die uitkwam en ze waren alle drie ongelooflijk aardig. Ze zijn de zonen van Tito Jackson en dus de neefjes van mijn idool: Michael Jackson.

Op de foto same met TJ Jackson van 3T

Van welke Instagramfoto krijg jij ter plekke heimwee?
Van heel veel foto’s merkte ik, want ik vind het heerlijk om foto’s terug te kijken en herinneringen op te halen. Deze foto uit Australië vind ik toch wel een heerlijke foto om bij weg te dromen. Australië was zo’n leuke reis: koala’s gezien, verloofd en het mooiste blauwe water mogen zien! En ook de foto van de kindjes uit de Dominicaanse Republiek doet me terugdenken aan hele fijne tijden en een mooi project.

The Blue Lake Australië

 

Vrijwilligerswerk World Servants in de Dominicaanse Republiek, vier huizen bouwen, zwerfkindjes.

Wat is het állerlekkerste gerecht dat je in 2014 op Instagram hebt gezet?
Ik ben erg slecht in koken en ik heb er stiekem ook een hekel aan, dus dit gerecht komt niet van mijzelf ha ha. Dus ik koos voor dit heerlijk bord saté (Beren eetcafé Rotterdam). LEKKER!

Sate Betty Beer Beren Eetcafes Rotterdam Schouwburgplein

Welke foto kreeg in 2014 de meeste likes?
Dat was de selfie die ik plaatste met de hashtag #leukgenoeg na aanleiding van het liedje van Youtuber Rutger Vink. Ik kreeg 42 likes, mijn meeste ooit, ha ha.

10616953_517368111741088_1341277509_n

Wat is de allerleukste foto die je in 2014 maakte van een (huis)dier?
Dat was de groepsfoto die ik van mijn drie lieve ratjes Ami, Bouli en Flappie maakte. We zaten toen gezellig buiten voor in de tuin. Ze zijn zo leuk! En nog een foto die ik echt heel leuk vind is die van het haasje van vriendin Annelise. Te cute!

Tamme ratten mannenTamme wilde haas

Wat een lieffies hè!

Welke fotobewerkingsapps (of Instagramfilter) gebruikte jij het meest?
Ik gebruik de filters vrijwel allemaal wel een keer. Mijn favoriete filters zijn rise, sierra, earlybird, slumber, crema, aiden, valencia en soms ook nashville. Andere apps die ik gebruik zijn Picsart en Whitagram.

Wat is jouw meest gebruikte hashtag op Instagram (top 3)?
Dit vond ik even lastig om terug te vinden. Op nummer 1 staat de hasthtag #100happydays en #100happydaysstephanievandrunen, op 2 staat #Barneveld en op 3 staat #inspiring.

Neem deze leuke tag gerust over!

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

7 gedachtes over “Tag | Instagram 2014

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

