2014 in bloggen en dankjewel!

Untitled

Lieve mensen, bedankt voor het lezen van mijn blog en alle leuke comments die ik erop krijg! Dat motiveert me om jullie steeds weer mee te nemen in mijn, toch best wel, simpele leventje. Morgen komt er een artikel online waarin ik terugblik op het jaar 2014, maar vandaag wilde ik jullie even bedanken en met jullie mijn blog-statistieken van 2014 delen.

Mijn blog werd ongeveer 20.000 keer bekeken. Volgens WordPress zou mijn blog, als het een concert zou zijn in het Sydney Opera House, ongeveer 7 uitverkochte optredens nodig hebben gehad voordat zoveel mensen het zouden zien. Leuk feitje, ha ha.

Ik schreef 155 nieuwe berichten dit jaar, wat ervoor zorgt dat mijn totaal komt op 193 berichten. Nét geen 200 dus! Mijn langste reeks berichten achter elkaar was zes dagen, namelijk van 31 oktober tot 5 november en mijn beste blog-dag was op woensdag.

Meest bekeken artikelen

De volgende berichten zijn het meest bekeken het afgelopen jaar:
1) New In – Sascha | Rode Aztec Rugzak
2) Bucketlist nr. 64 | Bloeddonor worden bij Sanquin
3) New In – Primark | Breaking Bad, nette blouse & happy sweater
4) Review – Webshop | IPPYS Woondeco
5) Fotodagboek #16

Hoe hebben bezoekers mijn blog gevonden?

Mijn blog wordt op verschillende manieren gevonden. De top verwijzende sites in 2014 waren:
1) Stephanievandrunen.nl
2) Facebook.com
3) Bloglovin.com
4) Twitter.com
5) Beautygloss.nl

De meeste bezoekers kwamen uit Nederland, België en Duitsland. En mensen uit totaal 58 landen bezochten mijn blog.

De zoektermen waarbij mensen op mijn blog terecht kwamen, waren:
* Beautygloss party 2015 (artikel)
* 3t ontmoeten / 3t in amsterdam 2014 (artikel)
* Rugzak aztec / Leuke rugzakken (artikel)
* Blouse Primark (artikel)
* Prijsvragen gewonnen (artikel)
* Ervaring pasnl (artikel)

En de meest bijzondere:
* Naked congoboyz.com. Ha ha ha!! :”) Om te janken.

Reacties en dankjewel!

De meeste reacties kwamen op het artikel ‘OOTD | New Look’s Flower Power‘. En daarbij wil ik meteen de volgende vijf personen heel erg bedanken, want zij hebben de meeste reacties achtergelaten en zijn trouwe lezers van mijn blog:

1) Ester van Estrellaweb.nl (97 reacties)
2) Marcella van MarcellaMolenaar.nl (43 reacties)
3) Sabine van Trashfashion.nl (35 reacties)
4) Gerda, mijn lieve moeder (21 reacties)
5) Saskia van iliveformydreams.com (20 reacties)

Momenteel heb ik 118 volgers op Bloglovin’ en 46 via WordPress.
Ik wil alle lieve lezers en lurkers bedanken voor jullie bezoeken en reacties! Bedankt!! ❤

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

7 gedachtes over “2014 in bloggen en dankjewel!

  1. Ik vind dat overzicht van WordPress elk jaar weer zo leuk om te lezen 🙂 En wat heb jij een lieve mam, dat ze zoveel reacties achterlaat. Leuk, zo’n trotse moeder 😉 Alvast een heel fijne jaarwisseling en ik ben benieuwd naar je blogs in 2015!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

