Terugblik op het jaar 2014

happy_new_year_2015_bye_2014_Terugblik op het jaar 2014

Het is alweer 31 december en na vanavond is het alweer 2015.. wat ging het jaar toch weer verschrikkelijk snel voorbij. Heel cliché misschien, maar vooral de zomer is voor mijn gevoel voorbij gevlogen. Het was vooral een jaar met veel dieptepunten, maar natuurlijk waren er gelukkig ook genoeg hoogtepunten! Ik ben mezelf tegengekomen en ik wer er nu hard aan om weer happy te worden. Ik geloof oprecht dat 2015 mijn jaar gaat worden! Dus kom maar op!!

JANUARI

Terugblik januari 2014Van september tot januari 2014 liep ik mijn afstudeerstage op het Paraveterinair Trainingscentrum op het Groenhorst Barneveld. Ik hiel op stage eindelijk voor het eerst een spin & schorpioen vast: mijn angst overwonnen!

Qua prijsvragen was het ook een topmaand: ik won een Playstation 3,  een iPad Mini en een geweldig mooie Samsung televisie waar ik nog steeds onwijs blij mee ben. Met mijn moeder overnachtte ik bij Thermen Bussloo en we genoten daar van een heerlijke massage en sauna’s. Ook bezocht ik met Harry de Vakantiebeurs en verkregen we veel informatie over onze toekomstige reis naar Bali! Met vriendinnetjes dronk ik wat in Gorinchem en ik vierde mijn verjaardag met hen! Dit was zeker een fijne maand!

FEBRUARI

Terugblik februari 2014Mijn stage rondde ik na 6 maanden succesvol af en ik behaalde een 8 als gemiddeld eindresultaat en kreeg daarvoor een mooie bos bloemen: blijheid! Op 1 februari ging ik samen met Harry naar Naturalis, lunchte ik met Annick in Utrecht en begon eindelijk The Walking Dead weer, één van mijn favoriete series!

Ook bezocht ik met Annick de drukke Huishoudbeurs en overnachten & dineerden we samen in Amersfoort, één en al gezelligheid! Verder sprak ik af met Annelise en liet ik mijn haar een stuk korter knippen. En ik maakte een moodboard met daarop mijn doelen voor het jaar 2014. Ik puzzelde weer vaker, ik zwom weer en we mochten een nestje rittens opvoeden via de rattenopvang (twee rittens hebben we gehouden, namelijk Flappie en Boulie).

MAART

Terugblik maart 2014In maart zat ik veel thuis, want ik moest mijn scriptie schrijven (al kwam er niets van terecht). Een ex-huisgenootje trouwde met haar vriend en ik ging gezellig lunchen met Jaitske. Op 28 maart was mijn moeder jarig en werd ze 48, yay! We gingen daarom gezellig uit eten met het gezin in Gorinchem, heerlijk gegeten.

Bij Sascha schafte ik mijn favoriete aztec tas aan, de enige tas die ik sindsdien gebruik kwam Annelise langs om onze nieuwe ratjes te bekijken. Op mijn oude school hielp ik bij de open dag samen met een klasgenootje, ik at een heerlijke pizza calzone met Harry in Barneveld en ik won bij onze supermarkt een jaar lang gratis Honig soep. En als klap op de vuurpijl ging ik op 24 maart naar het concert van The Backstreet Boys in Ahoy samen met mijn vader en het was in één woord ge-wel-dig!!

APRIL

Terugblik april 2014Op mijn oude mbo-school Groenhorst Barneveld was er een reünie en ik had daar afgesproken met ex-klasgenootjes. We hebben gezellig bijgekletst en het was leuk iedereen weer eens te zien. Op 20 april was Harry jarig en ik had hem verrast met een lekkere brownie taart. Voor zijn verjaardag gingen we naar de Elf Fantasy Fair en daar hebben we een leuke dag gehad! Annick stuurde me een kaartje vanuit Spanje en ik ging met mijn moeder naar Cirque Du Soleil in Amsterdam: een geweldige show!

MEI

Terugblik mei 2014Zo kwam 1 op 2 mei mijn broertje naar Barneveld en gingen we samen Geocachen. Helaas overleed ons ratje Rolo op 5 mei, dat was wel een heel naar moment. Het was zo’n lieverd!

Leuker was het middagje Primark met vriendin Nadia. En op 13 mei de Libelle Zomerweek in Almere samen met mijn moeder. Ik ging ook samen met mijn moeder naar het Animal Event in de Beekse Bergen, een erg gezellige en warme middag! Mei was ook de maand waarin ik in mijn uppie naar de bioscoop ging (zo leuk om eens te doen!), naar de film Bad Neighbours. Een erg grappige film!

Ook leuk was de Dutch Youtube Gathering samen met vriendin Lieke in Utrecht. We hebben daar hele leuke bloggers ontmoet, waaronder Serena, Larissa & Tara, Teske, Vera en nog een aantal andere leuke mensen! Heel speciaal om ze eens in het echt te kunnen spreken! Daarnaast schreef ik me in bij Curves, werd Danny 21 en Annick 23, ging ik met mijn moeder een dagje naar Thermen in Schiedam, ging ik wokken met m’n lief en boekten we een overheerlijke massage. Dat laatste moeten we snel nog eens doen!

JUNI

Terugblik juni 2014Ik won een onwijs gave make-over, styling- en shoppingsessie in Antwerpen waar ik samen met mijn moeder naartoe ging. Ons haar en make-up werd gedaan, we kregen €500 (ja, omg!!) shoppingtegoed en er ging een personal shopper samen met ons de New Look in: HEEL gaaf! We overnachtten in Antwerpen en gingen nog gezellig naar de Antwerpen Zoo.

Op 10 juni had Harry als verrassing een weekendje weg in Waalwijk geregeld omdat we 6 jaar samen waren! Zo onwijs lief! We gingen uit eten, naar de Efteling en we fietsten door de Drunense Duinen. Het was heerlijk! Op 25 juni ging ik met klasgenootje Jenine naar One Direction in de Amsterdam Arena: wat een gaaf optreden was dat zeg! We hebben echt keihard meegezongen, ha ha. Die dag was ook mijn idool Michael Jackson vijf jaar overleden.. een belangrijk moment voor mij persoonlijk om bij stil te staan.

Daarnaast keek ik lekker veel series, ging ik naar de bioscoop met Harry, waren mijn ouders 26 jaar getrouwd en keek ik naar de wedstrijden van het Nederlands elftal i.v.m. het WK o.a. met Harry.

JULI

Terugblik juli 2014Op 5 juli keek ik met Harry, Wim en Marian naar een WK-wedstrijd op een groot scherm in Rotterdam city. We zijn ook nog naar de bioscoop geweest en hebben heerlijk gegeten bij een leuk restaurant. Was zeker een gezellige dag! Op 10 juli kwam vriendin Annick even naar NL en ik & Pauline spraken met haar af in de stad. Gezellig bijgekletst en weer afscheid genomen, omdat Annick tot minstens januari 2015 in Spanje verblijft. Met Annelise ging ik gezellig naar Burger’s Zoo en daar hebben we een hele gezellige dag gehad! Yay! Ik had een heerlijke boswandeling met Harry, ging uit eten met mijn ouders & Harry in Rotterdam en ik ging naar het strand met vriendin Nadia. Heel veel gezelligheid dus :).

Ook was ik aanwezig bij de MJ memorial in Amsterdam Zuid en daar ontmoette ik The Jacksons; amazing! Ik heb de handtekening van Jermaine gekregen en heb lekker veel foto’s gemaakt. Was amazing! Happy summer!!

Totdat… want deze maand had ook een grote zwarte rand, namelijk de ramp met het vlucht MH17. Het zit allemaal nog vers in het geheugen en ik zie het nog regelmatig op televisie en het internet voorbij komen. Ik ben echt dagen van slag geweest en ben best gevoelig wat zulke dingen betreft. En nog steeds doet het mij veel. Ik vond het wel heel mooi om te zien hoe NL hiermee om is gegaan, zo ‘samen’. RIP.

AUGUSTUS

Terugblik augustus 2014

Met Harry ging ik naar festival ZAND in Almere (en we dansten op Guus Meeuwis), ik ging uit eten met een gezellig groep vrienden, ik ging shoppen bij de Primark met Lieke, ging uit eten met Pauline, werden uitgenodigd voor een heerlijk etentje bij een leuke collega (en zijn lieve vrouw) van Harry, ik ging op bezoek bij ex-huisgenootje Stephanie, ging alleen naar het Ballonfiësta in Barneveld en ik vierde de verjaardag van MJ. Erg veel leuke herinneringen gemaakt dus!

SEPTEMBER

Terugblik September 2014In september werd mijn vader 55. Maar september bestond vooral uit 3T, de drie neefjes van Michael Jackson. Zij kwamen optreden bij Back to the 90’s in Ahoy Rotterdam. Die zaterdagochtend heb ik ze met mijn vader en broertje opgewacht op Schiphol en wat waren ze leeeeeuk. Omg, hier heb ik dan mijn hele jeugd (vanaf mijn 9e ongeveer) op gewacht!! Ook heb ik ze dus voor het eerst live zien optreden, heb ik ze opgewacht na een interview bij radiostation FunX en hebben ze zelf een meet&greet voor fans georganiseerd in een hotel in Amsterdam. Het was het allemaal zó waard. En dan heb ik ook nog eens superleuke en lieve andere Jackson-fans mogen ontmoeten. Wat was dit geweldig! Als groot Jackson-fan kon mijn maand echt niet meer stuk.

Daarnaast maakte ik outfitfoto’s met mijn broertje, las ik veel boeken, speelde ik Halo bij vrienden thuis, speelde ik de Sims 2, bezocht ik het Zandsculpturenfestival in Garderen met mijn moeder, ging ik gezellig naar de bioscoop met Harry en ook met Nadia en genoot ik van mijn vrije tijd!

OKTOBER

Terugblik oktober 2014Op 5 oktober ging ik met een gezellig groepje vrienden & Harry een dagje naar Slagharen. Het was een een regenachtige dag, maar zó gezellig! Ook ging ik gezellig wat drinken met lieve vriendinnetjes in Utrecht, had ik met Harry en een ander  bevriend stelletje een gezellig avondje in Gouda, kocht ik nieuwe Steve Madden schoenen (waar ik nog steeds heel happy mee ben!), schreef ik een artikel in samenwerking met Esprit, had ik weer een heerlijke zwemtraining en schreef ik een succesvol en goed gelezen (zo leuk!) artikel over bloed doneren bij Sanquin Bloedbank.

Met 2 v.d. 10 huisgenootjes ging ik naar de Paravet Party op mijn oude mbo-school Groenhorst Barneveld. Een leuke en gezellige avond paraveterinairen (in opleiding).

NOVEMBER

Terugblik november 2014

Weer veel leuke dingen gepland staan! Het leukste was wel mijn reis naar Torremolinos, Spanje. Annick werkt daar al vanaf begin 2014 en ik had tickets gewonnen bij Vueling.  We hebben een onwijs leuke vijf dagen gehad en ik heb echt genoten van het heerlijke weer en de gezelligheid samen! Eind januari is ze weer even terug in NL, dus nog even afwachten, pff! Zie hier de eerste vlog van dag 1 & 2!

Daarnaast ging ik weer met mijn moeder naar de Margriet Winterfair, hoop gezelligheid en leuke workshops! Altijd leuk een dagje weg met mijn mams :). En we gingen ook samen naar een horror-marathon in Amsterdam waar we de hele nacht films keken en een optocht bekeken. Ik wandelde met Harry in Rotterdam, had een erg leuke ruilavond/ladies night bij een vriendin thuis, ging uit eten met twee huisgenootjes i.v.m. de verjaardag van huisgenootje Lindy, meldde me aan als stamceldonor en verstuurde lekker veel kaartjes.

En heeeel leuk: Harry haalde zijn rijbewijs!! *TROTS*!

DECEMBER

Terugblik december 2014

En dan zijn we alweer aangekomen bij december. Wat ging het jaar toch snel zeg voor mijn gevoel, pfoe!

In december luisterde ik weer veel naar mijn favoriete muziek, dat had ik de laatste tijd echt te weinig gedaan. Ook keek ik weer lekker veel naar mijn favo series, ging ik naar The Hunger Games & The Hobbit met Harry en keek ik heel blij naar het interview met 1D bij RTL Late Night. Wat zijn ze leuk! Ook ging ik met mijn moeder naar Taste of Christmas in Utrecht waar we echt een leuke middag hebben gehad.

Het was ook de maand waarin ik mijn 24e verjaardag vierde, uit eten ging met vriendlief, naar Escape010 ging met vrienden (aanrader, blog volgt!), gezellig ging schaatsen en een prachtige reis won op de blog van Travellab. Ik sloot het jaar af bij vrienden thuis en proostte op het jaar 2015.

Lieve mensen, geniet van de jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2015 toegewenst! 

Liefs,
Stephanie
(Volg mij op TwitterInstagram & Youtube)

2 gedachtes over “Terugblik op het jaar 2014

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

