Mijn goede voornemens voor 2015

Blog Mijn goede voornemens voor 2015

Ook dit jaar heb ik mijzelf weer doelen gesteld die ik in 2015 graag wil behalen. Ieder jaar probeer ik het weer en de ene doel behaal ik wel, een ander niet. Toch is het voor mij goed om lijstjes te maken, want ik doe het graag en dan vergeet ik het ook niet! (Bron foto: gemaakt door mijzelf)

Terugblik op 2014

SportenIk wilde graag gaan sporten in 2014, omdat ik dat nog steeds niet regelmatig deed. Dus ik melde mij aan bij Curves en sportte samen met een huisgenootje. Helaas was deze manier van sporten toch niet zo mijn ding en besloot ik thuis te gaan sporten. Dat hield ik niet vol. Nu test ik de work-outs van Willeke Zorg uit voor mijn blog en wie weet is dat voor mij dé manier om te sporten. En daarnaast train ik wekelijks met de zwemclub en dat bevalt me erg goed!

Gezond(er) etenMwah, dit is soms gelukt. Ik eet nu wel regelmatiger en meerdere porties op een dag. Maar ik heb ook een hoop junkfood gegeten.

Zes jaar samenzijn, samenwonen en dus Barneveld eindelijk verlatenHoera! Harry en ik hebben dit doel samen behaald, zo fijn! Op 14 juni 2014 waren we zes jaar samen en op 1 juli 2014 alweer twee jaar verloofd. Samenwonen is helaas niet gelukt, omdat ik nog met mijn afstuderen bezig ben en de financiën er nog niet zijn.

Een fijne kerk vinden | JA! Dit doel is gelukt. Ik probeer iedere zondag dat ik in Barneveld ben naar de Doorbrekers kerk te gaan. Deze kerk heeft fijne preken en zingt lekker veel muziek van Opwekking. Heerlijk deze diensten. Dat wil ik zeker voortzetten in 2015!

Afstuderen en een leuke baan vindenHelaas heb ik mijn hbo papiertje nog steeds niet op zak, want ik ben toch wat langer bezig met afstuderen dan ik voorheen dacht. Ik heb wel mijn afstudeerstage succesvol afgerond, maar helaas mijn scriptie nog niet.

Veel leuke dingen doenWauw, ja, dit is zeker wel gelukt. Ik was het afgelopen jaar lekker sociaal en heb veel leuke dingen gedaan met Harry, vrienden en met mijn familie. Zo ging ik bijvoorbeeld met mijn moeder naar verschillende beurzen, zoals de Margriet Winterfair en Taste of Christmas. Met vriendin Lieke ging ik naar de Dutch Youtube Gathering, ik lunchte vaak met lieve vriendinnen en ik bezocht vriendin Annick in Spanje. Allemaal super leuke dingen en dit ga ik zeker voortzetten.

OOTD_The_Sting_Skinny_Jeans_4

Mijn voornemens voor 2015

Gezonder levenCliché, maar hij hoort echt in dit rijtje thuis. Ik wil regelmatiger eten, gezond(er) ontbijten en minder vaak uit eten gaan (ja, echt! Ha ha). En qua sporten wil ik uitzoeken wat ik leuk vind om te doen. Het sporten bij Curves werkte voor mij dus niet, maar het de zwemtrainingen daarentegen vind ik super leuk. Misschien ga ik thuis doen aan fitness, maar heel misschien schrijf ik me in bij een sportschool. Ik weet het nog niet! En daarnaast wil ik vaker op tijd naar bed gaan.

Afstuderen / hbo-diplomaMomenteel ben ik bezig met het schrijven van mijn plan van aanpak voor mijn scriptie. Ik hoop dat deze snel goedgekeurd word, zodat ik verder kan met het schrijven van de rest. Hopelijk kan ik mijn scriptie inleveren op 1 april en anders wordt het 1 juni.

SamenwonenDeze zomer zijn Harry en ik alweer zeven jaar samen en dan hopen we te gaan samenwonen in een leuk huurhuisje. Daarvoor moet ik eerst mijn hbo afronden, dus ik ga ervoor!

BucketlistMijn bucketlist staat vol met dingen die ik graag nog eens wil doen, zien of behalen. Dit jaar ga ik er weer gewoon verder mee!

Veel leuke dingen doenEn ook dit jaar wil ik lekker veel leuke dingen doen! Dat is echt een streven. Gelukkig heb ik al een aantal leuke dingen gepland staan. Zo ga ik weer met Harry naar de Vakantiebeurs in Utrecht, naar Escape010 met vrienden en naar de Beautygloss party met Annelise en Lieke! 

Persoonlijke ontwikkeling | Mijzelf blijven ontwikkelen, bijleren, nieuwe dingen ondernemen enzovoort. Altijd belangrijk vind ik! 

Mooie doelen al zeg ik het zelf! Ik ga ervoor!

Wat zijn jouw goede voornemens voor 2015?

Volg mij op Bloglovin, Instagram en Twitter.
Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Mijn goede voornemens voor 2015

  1. Leuke doelen voor het komende jaar 🙂 Heel veel succes met afstuderen. Het is erg vaak zo dat mensen daar langer mee bezig zijn dan verwacht, dat had ik ook, maar stapje voor stapje kom je er wel.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

