Fotodagboek #25 – December, jarig en gezellige dagjes weg

Fotodagboek #25 – December, jarig en gezellige dagjes weg

December was een hele fijne maand! Heerlijk mijn verjaardag gevierd, leuke dingen gedaan met mijn moeder, vriend en vriendinnen en daarnaast een fijn oud&nieuw gehad. Kijk snel mee!

Hunger Games MockingJay Part I - Amersfoort Op 7 december gingen Harry en ik naar Mockinjay Part I. De film was mwah.. ben benieuwd naar het laatste deel.

Beautiful quoteDeze mooie tekst stuurde Annick mij, lief!

One Direction RTL Late NightEn One Direction was op bezoek bij RTL Late Night. Oeeh wat had ik daar graag bij willen zien! Maar gelukkig ga ik in juni naar Brussel met vriendin Jenine, leuk!

Rollercoaster Tycoon 2En ik speelde weer eens Rollercoaster Tycoon 2, zo leuk! Rodrigo was een stuk minder blij..

Taste of Christmas 2014Met mijn mams ging ik naar Taste of Christmas in Utrecht: gezellig! En erna lekker uit eten.

Rituals BuddhaHeerlijk deze Rituals douchespullen, ik won deze onlangs via de Rituals app.

PostcardsIk ruimde mijn kamer een beetje op en kwam al deze lieve kaartjes tegen. Ik ben echt GEK op kaarten!

Schaatsen in Breda Chocomelk drinken cafe Breda21 december ging ik met vrienden schaatsen in Breda, erg gezellig! Ik had al jaren niet meer geschaatst, dus het was weer even wennen. Daarna zijn we nog wat gaan drinken in de stad.

Versierdekerstboom.nl wood & wool Met kerst had ik helaas last van de griep. Overgeven, buikgriep, ijlen, koorts, alles.. niet te doen gewoon. Daardoor liep mijn planning in de soep, maar gelukkig zorgde m’n huisgenootje heel goed voor me. Lief! Ondertussen had ik van vriendin Annelise en Stephanie cadeautjes gehad voor mijn verjaardag. De kerstboom komt van versierdekerstboom.nl en deze heeft mijn moeder gewonnen. Erg blij mee, ik vind hem prachtig! Het is de kerstboom Wood & Wool.

Travellab winactie 9-daagse autorondreis andalusieEn whoeeehoee! Op 24 december won ik op de blog van Serena, Tara en Larissa (Travellab.nl) een 9-daagse autorondreis naar Andalusië. Ik ga met een ex-huisgenootje/vriendin en heb er superveel zin in. Bedankt meiden, best present ever!!

Verjaardag 24 jaar, kerstkindjeOp 25 december was ik dan eindelijk jarig: 24 jaar werd ik!

Kerstkaartjes 2014Ik ontving leuke kerstkaartjes voor mijn verjaardag. Lief!

Gourmetten StepharryHarry kwam die middag naar mij toe en we hebben heerlijk gegourmet.

Taart taartenwinkel.nlOok aten we een heerlijke taart die ik bij Nuon op Facebook had gewonnen, bedankt!

Stepharry kerst 2014Even lekker burgerlijk op de foto voor de kerstboom <3.

Kerstcadeautjes 2014Cadeautjes!!

Kerst kerstboomVan vriendin Annelise kreeg ik o.a. deze leuke joy of jar! Volg met lieve, inspirerende en opbeurende quotes, voor iedere week van het jaar één. Ook zat er mijn ticket voor de Beautygloss party in. Dankjewel! De cadeautjes van vriendin Stephanie waren ook superleuk. Die komen nog terug in mijn vlog!

Nadia verjaardag 24 jaarHihi van Nadia 😀 zo lief! En van Annick kreeg ik ook een lief mailtje! En van mijn ouders. Thanks allemaal!

Toyota AygoDie avond hebben we rondgereden met zijn nieuwe auto en dat was superleuk. En het sneeuwde! Ook had Harry een avondje bioscoop geregeld, we gingen namelijk naar The Hobbit – The Battle of the Five Armies. Ik heb een superleuke verjaardag gehad!

File Gorkumse brug File Gorkumse brugDe dag erna bracht Harry me terug naar Brabant en stonden we gigantisch in de file (stil!) bij de Gorkumse brug. 2 uur lang!! Gelukkig vermaakte ik me wel met leuke kerstliedjes op de radio, ha ha.

Moodboard ideeën 201527 december ging ik naar vriendin Annelise om daar samen te knutselen aan ons moodboard voor 2015. Die van 2014 vind je hier.

Vrienden zijn als sterren. Je ziet ze niet altijd, maar je weet dat ze er zijn.En ik zag daar dit mooie tegeltje 🙂 hi hi. Zó waar!

Escape010 RotterdamDe dag erna gingen we met vrienden naar Escape010, een ‘escape the room’ bedrijf in Rotterdam. Dat was echt hartstikke leuk en een review volgt snel!

Oliebollen 2014Ik was drie dagen bij Harry op kantoor, omdat ik anders ook maar alleen thuis zit (scriptie). En daar hadden ze oliebollen: lekker!

Oud en Nieuw 2014-2015 WoudrichemOud en Nieuw vieren met vrienden in Woudrichem. Lekker gourmetten, leuke spelletjes spelen en naar het vuurwerk kijken. Wat een gezelligheid! IMG_20150101_000418Vuurwerk 🙂 er was veel te zien! Ik zag ook echt niet normaal veel wensballonnen, prachtig. Ik moest meteen denken aan Elara…. #lichtjesvoorElara ❤

Max, Over mijn LijkEn aan deze uitspraak moest ik constant denken.. RIP Max.

En dat waren alweer de laatste foto’s van het jaar 2014. Turbulent jaar, maar zeer nuttig en mooie, waardevolle momenten beleefd en goede herinneringen gemaakt.

Happy 2015!

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter en Youtube
Liefs,
Stephanie ❤

7 gedachtes over “Fotodagboek #25 – December, jarig en gezellige dagjes weg

  1. Oooh wat een leuke prijzen heb je weer gewonnen! Die uitspraak van Max komt ook bij mij even goed aan want hij is ZO waar. Ik heb de serie ook gevolgd en vond het best wel heavy!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

