Lichtpuntjes #6 – Tatoeage, autorijden en minder kritisch

Lichtpuntjes #6 - Tatoeage, autorijden en minder kritisch

Vlak voor kerst deelde ik voor het laatst mijn lichtpuntjes met jullie. Daarom vandaag deel 6 alweer! Ik deel met jullie mijn lichtpuntjes die ik beleefde voor, tijdens en na de kerstvakantie. (Bron foto: ikzelf)

♥ Harry en zijn nieuwe en eerste (werk)auto; wat een ongekende vrijheid!
♥ En dus rondjes rijden op eerste kerstdag met Harry in Barneveld. Een heerlijk spontaan idee en super leuk om dat samen te kunnen doen. Veel gelachen en geoefend met parkeren op een leeg parkeerterrein. Zelfs dan hebben we het leuk samen, ha ha.
♥ 24 jaar oud mogen worden op 25 december. Altijd weer een zegen.
♥ Bloggen.
♥ Blij verrast toen Harry zei dat we ’s avonds op mijn verjaardag naar The Hobbit zouden gaan. De film viel ons wat tegen, maar we hadden zeker een gezellige avond.
♥ Ik ben helemaal verslaafd aan zoute popcorn, die van de Pathé.
♥ Oliebollen.
♥ Tweede kerstdag lekker gourmetten met Harry samen. Rustig eten, Top 2000 luisteren, foto’s maken en kletsen. Heerlijk!
♥ Moodboard maken met vriendin Annelise, altijd weer super gezellig.
♥ Met Harry 2,5 uur in de file staan en nog geen ruzie maken.
♥ Serie Homeland ontdekt op Netflix: aanrader.
♥ Een hele doos vol cadeautjes gehad van mijn ex-huisgenootje, zo lief!
♥ Lieve cadeautjes gehad van vriendin Annelise, ook zo lief!
♥ Allerlei lieve, leuke kerstkaartjes.
♥ Escape The Room in Rotterdam met vrienden: kapot veel gelachen. Heerlijk zo’n dagje weg met een ander bevriend stelletje.
♥ Twitttterrrrrrrrrren!
♥ Ik ben ietsje minder kritisch naar mezelf toe.
♥ De kerstvakantie was overall gewoon heel erg fijn.
♥ Alle leuke 2014 blogs van andere bloggers. Love it!
♥ De video’s & blog van Scarlett & Joyce van Ikvrouwvanjou.nl
♥ Lief huisgenootje
♥ Mijn mooie Paperblanks agenda. Zo, zo blij mee!
♥ Annick die over +/- 26 daagjes terug in NL is.
♥ Met Harry naar de Imitation Game geweest, geweldige film!
♥ Homeland kijken via Netflix

Complete sterren de afgelopen tijd:
EEN REIS NAAR ANDALUSIË GEWONNEN!! OMG!
MIJN EERSTE TATOEAGE LATEN ZETTEN!! OMG!

Hoe was jullie weekend? 

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter en Youtube
Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Lichtpuntjes #6 – Tatoeage, autorijden en minder kritisch

  1. Mooi! Heel fijn om te lezen dat de therapie begint te werken. Wat goed dat je wat minder kritisch naar jezelf bent. Ik weet dat dat niet makkelijk is, maar het je bent het zo waard om lief te zijn voor jezelf. X

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

