Tag | Travel tag by the Boyfriend

Corfu, GriekenlandOnlangs heb ik Harry de vragen van de ‘Travel tag by the Boyfriend’ laten invullen. Deze kwam ik tijden geleden tegen op de blog van Marcella. Leuke vragen en ook nog eens ingevuld door Harry die in een grappige bui en niet zo serieus was. De eerste vraag begon daarom al goed haha. Nieuwsgierig naar zijn antwoorden?

♥ Aan welk land heeft ze haar hart verloren?
H: Welk hart?? Haha!
*zucht..*
H: Aan Roemenië!

Ja Roemenië is inderdaad wel echt het land waaraan ik mijn hart ben verloren. Ik ben er inmiddels drie keer naartoe geweest en heb hele lieve mensen mogen ontmoeten daar. En daarnaast ligt mijn hart nog steeds bij de zwerfhonden die het er zo moeilijk hebben.

♥ Hoe reist ze het liefst naar de plek van bestemming?
H: Per vliegtuig.

Ik ben echt gek op vliegen, love it! Het vakantiegevoel dat ik krijg als ik op Schiphol sta is echt heerlijk. Ik kan dan niet wachten tot we op plaats van bestemming zijn en meestal vermaak ik me prima in het vliegtuig. Behalve tijdens die 22 uur durende vlucht naar Australië dan..

IMG_0252 (Kopie)
22 uur samen opgesloten zitten in een vliegtuig: aaaaah!

♥ Noem een land waar ze nooit naartoe zou willen.
H: Groenland
Ik: “Huh? Daar heb ik het nog nooit over gehad?”
H: Nee precies, ha ha.
H: Of Duitsland.

Groenland? Wtf random haha. Ik ken het hele land niet eens! Maar stiekem heeft hij wel gelijk, want ik heb het er inderdaad nooit over. Dat betekent niet dat ik er niet naartoe zou willen, maar het staat niet direct op mijn wishlist nee. Duitsland staat daar inderdaad ook niet op.

♥ Wat voor type reiziger is ze? Backpacker, strandganger, ontdekker en/of luxepaard?
H: Luxepaard.
Ik: ‘Dat is niet waar!!’
H: Wel waar!

Hahaha het is niet waar hoor mensen. Ik hou ook best van hostels, maar niet van zulke vieze hostels als Chili Blue Backpackers in Sydney. NOOIT.MEER. Maar ik vind een camping bijvoorbeeld geen probleem hoor, en een motel ook niet.

♥ Welk (ei)land staat bovenaan haar wishlist?
H: Bali. Los Angeles & Brazilië.

Ja oh gosh, Bali. Dat is wel echt mijn groooootste droom. En hopelijk gaat het in 2016 dan echt gebeuren! Nog even doorsparen (lees: beginnen met sparen) en dan komt het helemaal goed. Het liefst ga ik meteen tien maanden, maar dat zit er waarschijnlijk niet in haha. En ja Brazilië en LA spreken mij ook zeker aan.

♥ Wie is haar favoriete reisgenootje?
H: Ian Somerhalder.
Ik: “Hahahaha. Nee joh, jij, toch?”
H: Ik dacht Ian Somerhalder?

Haha zo flauw. Wij maken altijd grapjes over Ian Somerhalder (mijn crush) en Megan Fox (Harry’s crush). Maar nee, hij hoeft van mij niet per se met mij mee op reis hoor. Ik kies dan toch echt mijn eigen Harry! Harry van de Sunweb ;).

Kissing Sydney, Australia, Engagement
Heerlijk om samen te reizen met jou!

♥ Is ze een planner of beslist ze alles op het laatste moment?
H: Een beetje een combi. Een planner die alles op het laatste moment beslist.

Dankjewel *kuch*. Ik ben best wel een planner hoor! Maar daarnaast ook wel een beetje chaotisch ja, meh. Combi dus. True..

♥ Naar welke plek wil ze zeker een keer terug?
H: Roemenië.

Ja, want Roemenië zit echt in mijn hart. En ik wil de lieve mensen (en hondjes) die ik daar ontmoet heb weer opzoeken. 2011 is alweer zóóó lang geleden!

Tag | Travel tag by the Boyfriend
Gypsee, 1 van mijn lievelingszwerfhondjes bij de Campus waarin we in 2009 en 2011 verbleven. Ze herkende mij nog! Wat een heerlijk moment..

♥ Waar heeft ze het lekkerste gegeten?
H: Corfu?

Ja dat klopt wel denk ik. Het eten in Corfu was goed te doen. En de cocktails waren ook niet verkeerd (!!!). Normaal gesproken drink ik geen alcohol, maar toen wel zeg maar.

♥ Noem haar mooiste reismoment
H: Waarschijnlijk de eerste keer lopen langs het Opera House
S: Nee dat is zeker jouw mooiste moment, ha ha. Tell me!
H: De Platypus in Australië? De honden in Roemenië? Ik weet het niet meer..

Ik heb meerdere mooie reismomenten gehad. Mijn reizen naar Roemenië zijn favoriet, maar ook het vrijwilligerswerk in de Dominicaanse Republiek zal ik nooit vergeten. Heb daar zulke lieve kindjes ontmoet! En ja dat vogelbekdier real life zien (en de koala’s) was wel echt een dream come true.

Vogelbekdier Jenolan Caves Sydney Australia
Het vogelbekdier spotten bij de Jenolan Caves was echt awesome!

♥ Wat zal ze nooit vergeten om mee te nemen op reis?
H: De pil?
S: HAHA! Are you serious? :’)
H: Een kam?
S: Omg..

Mijn CAMERA! Duhhhh.

♥ Haar favoriete werelddeel?
H: Azië.
H: Of eigenlijk niets in Azië, behalve Bali dan.

Haha true. Ik maak altijd grapjes over Chinezen (sorry!), Harry vindt me stiekem een beetje racistisch. Maar het klopt wel, ik wil echt alleen naar Bali! Dat zit constant in mijn hoofd ook echt: Bali, Bali, Bali, Bali, Bali.

Peroulades, Corfu, Griekenland
Harry helemaal happy in Peroulades! ^^

♥ Heeft ze een favoriete reisquote? Zo ja, welke?
H: Dat is echt weer zo’n vraag voor een vrouwenblog, dat is vast niet geschreven door een man.

Hahahahahah gosh. Echt weer zo’n Harry-opmerking haha. Maar het is ook wel waar. Hoe moet hij dat nou weer weten? Ik weet het zelf niet eens lieve mensen.

♥ Wat is haar minst leuke reiservaring?
H: Achterna gezeten door een wilde roedel zwerfhonden.

Oh my, ja dat was heel erg eng en niet mijn meest favoriete ervaring. Dat was toen ik langs een zigeunergebouwtje liep in Roemenië en er opeens een roedel, toch wel vrij opgefokte, waakhonden op ons werden afgestuurd. Heb nog nooit zo hard gelopen.

♥ Wat is haar leukste reiservaring?
H: Koala beetgehouden in Australië, de platypus in het wild gezien en verloofd bij het Opera House.

Stuk voor stuk prachtige momenten die ik niet snel zal vergeten! Vooral onze verloving blijft natuurlijk speciaal. En daarnaast ben ik echt gek op dieren en zijn momenten waar ik bepaalde diersoorten voor het eerst zie echt memorabel voor mij persoonlijk.

Koala vasthouden/knuffelen in Australië
Voor het eerst in mijn leven een Koala knuffelen/vasthouden. Geweldig moment.

Dat was ‘m alweer! Ik vond het erg leuk om Harry’s antwoorden te horen, ook al nam hij de vragen niet erg serieus haha.

Naar welke landen ben jij al (op vakantie) geweest?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie

11 gedachtes over “Tag | Travel tag by the Boyfriend

  1. Haha wat heeft Harry het leuk ingevuld, jouw reacties erop zijn trouwens ook priceless 😀 Leuk! Ik weet nu dat ik ook een type planner die alles op het laatste moment beslist ben. Prachtig omschreven haha

  2. Dit was echt grappig om te lezen :P. Leuke antwoorden en ook leuk om jouw reactie op die antwoorden te kunnen lezen. Dat geeft echt een beetje een beeld van jullie als stelletje.

  3. Leuke tag & super grapige antwoorden! Ik ben benieuwd wat mijn vriend over mij zou zeggen 😉
    Ik ben al op vakantie geweest in Belgie, Frankrijk, Marokko, Luxenburg, Duitsland, Roemenie, Finland & ik heb 9 maanden in Ierland gewoond. Over Roemenie heb ik trouwens net vandaag een artikel online gezet op mijn blog 😉

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

