Dagje uit | Vakantiebeurs 2015 Jaarbeurs Utrecht

Dagje uit | Review of Mening over de Vakantiebeurs 2015 Jaarbeurs UtrechtHeerlijk! Harry en ik zijn ook dit jaar weer gezellig naar de Vakantiebeurs in Utrecht geweest. Het was zeker weer een geslaagde beurs dit jaar. Lekker veel zalen, sfeervol ingericht, niet té druk (wij waren er op zaterdag) en je kunt as usual weer heel veel reisinspiratie opdoen! Een verslag van de Vakantiebeurs in 2014 kun je trouwens hier vinden.

Harry en ik proberen ieder jaar naar de Vakantiebeurs te gaan. We vinden het niet alleen een erg gezellige en inspirerende beurs, maar we gaan er ook naartoe om meer informatie te verkrijgen over de landen die we nog willen bezoeken.

Mijn ‘travel wishlist’ bestaat, al jaren, uit:
1) Bali, Indonesië
2) Los Angeles
3) Brazilië

En ik wil heel graag nog eens voor een vierde (en vijfde, zesde, zevende, je snapt me wel..) keer terug naar Roemenië!

Sfeerimpressie Vakantiebeurs Utrecht 2015

“Je zou zweren dat je er al was!”
Het leukste aan de Vakantiebeurs vind ik de verschillende photoboots. Ik vind het zo leuk dat je de (meeste) foto’s meteen uitgeprint mee krijgt. Mooi aandenken! Daarnaast vond ik het tof dat er een Culinaire route was (hebben wij niet aan meegedaan) en er waren weer hartstikke leuke prijsvragen dit jaar!

Enquete Vakantiebeurs 2015Vrijwel direct na binnenkomst vroeg een mevrouw ons een enquête in te vullen. Deze ging over de mate van tevredenheid betreffende de binnenkomst bij de beurs. We waren blij verrast dat er een dergelijk onderzoek gedaan werd.

Afrikaanse Danseressen Vakantiebeurs 2015In Afrika werd er flink gedanst!

Sawadee experience 3 minuten vakantiebeurs 2015Sawadee stond er weer met de ‘Sawadee Experience’. Deze reissimulator neemt je in drie minuten mee langs diverse bestemmingen. Dit jaar hebben we het even overgeslagen.

Brasil stand  vakantiebeurs 2015De stand van Brasil.

Selfie op de vakantiebeurs 2015Even een selfie in de woestijn, hiermee kon je namelijk een droomreis winnen (helaas pindakaas zijn wij het niet geworden).

Selfie op de vakantiebeurs 2015Nog even een selfie samen bij een andere selfiespot, namelijk in China!

China vakantiebeurs 2015Zo mooi! We waren zeker onder de indruk.

PADI Scuba Diving vakantiebeurs 2015

En heel gaaf: scubadiven bij Padi!

IMG_0094In de hal Oost-Europa raakten we gezellig aan de praat bij de stand van Romtour. Ik wil dus heel graag nog eens terug naar Roemenië, maar dan een ander deel van dit land bezoeken. Ze sturen mij binnenkort een advies op maat voor een eventuele volgende reis. Harry proefde ondertussen een (volgens hem heerlijke) Roemeense wijn.

Photoboots!

1979288_792715134099806_413922955033921177_oBootje varen in Malta.

10926227_10152516260526436_1648252521820449093_nOp bezoek in Rwanda.

20150117-23997801Harry’s is erg onder de indruk van de leeuwen. Ik wat minder :P..

IMG_NEWEn ik waande me weer even in de Dominicaanse Republiek.

PicMonkey Collage2In Griekenland en in de Telegraaf!

En mijn favoriet:

ng traveler vakantiebeurs photobooth2014 > 2015 hihi :D. Welke vinden jullie leuker?

De vakantiebeurs was weer erg leuk en inspirerend dit jaar. Dus ik kan je zeker aanraden om in 2016 ook gewoon te gaan!

Ben jij naar de Vakantiebeurs geweest dit jaar?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Dagje uit | Vakantiebeurs 2015 Jaarbeurs Utrecht

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

