Tag | De blog top 3

Tag | De blog top 3

Op de blog van Sylvia kwam ik onlangs deze interessante blog-tag tegen. De vragen gaan onder andere over wat ik uit wil stralen met mijn blog en wat ik als lezer graag terugzie op andere blogs. De illustratie moest tevens iets te maken hebben met het getal drie, dus bij deze.

Ik heb gekozen voor een foto van onze drie rattenmannen buiten in het zonnetje: Ami, Bouli en Flappie. Het zijn zulke lieverds!

Welke drie dingen zijn voor jou onmisbaar bij het bloggen?
Mijn laptop, een muziekje (bijvoorbeeld van Ludovico Einaudi) en inspiratie. Dat laatste is ook wel erg handig vindt je niet?

Welke drie dingen mogen niet op een blog ontbreken?
Leuke, persoonlijke foto’s. Daar ben ik echt gek op! Een ‘about me‘ pagina en zoekoptie. Oh en follow-buttons vind ik ook erg handig.

Over welke drie onderwerpen schrijf je het liefste?
Over dagjes weg, series en films en mijn hobby’s, zoals prijsvragen invullen en mijn obsessie met Michael Jackson.

Wat zijn de drie populairste posts op je blog?
Prijsvragen | Statistieken 2014
– Prijsvragen | Gewonnen #2 – mei 2014
Hobby’s | Prijsvragen deel 1

Is mijn prijsvragenhobby dan zó interessant mensen, haha? Op vier staat trouwens wel iets anders hoor, namelijk het artikel over mijn eerste tattoo.

Welke drie dingen wil jij uitstralen/bereiken met je blog?
* Mijn persoonlijkheid. Ik ben altijd mijzelf en schrijf over alles wat ik leuk vind. Zo schrijf ik dus graag over mijn prijsvragenhobby, maar ook over mijn favoriete series en films en over andere bijzondere hobby’s.
* Inspireren. Ik probeer ondanks m’n issues toch positief in het leven te staan en ik vind het leuk om dan over de leuke dingen in mijn leven te schrijven. Daarnaast hoop ik mijn lezers te inspireren op het gebied van mijn bijzondere hobby’s of mooie reizen die ik gemaakt heb.
* Blij maken. En natuurlijk hoop ik dat mensen blij worden van mijn geschreven stukjes.

Via welke drie social media is jouw blog te volgen?
Mijn blog is te volgen via Bloglovin‘, Twitter en Instagram. Maar sinds kort ook op Facebook en Youtube, yay! Volg jij mij al via één van de kanalen?

Wat zijn drie voor- of nadelen van bloggen?
Voordelen vind ik het delen van mijn leuke momenten met jullie en daarnaast het ontdekken van andere blogs. Heerlijk om via-via weer nieuwe blogs te mogen vinden. Een nadeel vind ik mijn privacy (al kies ik er natuurlijk zelf voor om dingen online te zetten).

Welke drie lezers laten de meeste reacties achter?
Dat zijn Ester, Saskia en jawel, Sabine & Marcella delen een verdiende derde plaats. Bedankt meiden!

Wat zijn jouw drie favoriete blogs van andere bloggers?
Dat vind ik eerlijk gezegd erg lastig om aan te geven. Ik volg namelijk 448 blogs via Bloglovin’, oeps. Daardoor kan ik niet alle blogs even goed bijhouden en ik vind het vervelend om drie blogs op te moeten noemen, terwijl ik veel meer favoriete blogs heb.

Over welke drie onderwerpen lees je het liefste bij andere blogs?
Persoonlijke blogs, reviews van dagjes uit en reisblogs!

Welke drie blogtips heb jij voor andere bloggers?
* Lekker schrijven over wat je zelf leuk vindt!
* Blijf jezelf.
* Let niet teveel op statistieken. Ga niet bloggen voor je aantal volgers of gratis spulletjes.

Bij deze nomineer ik zes leuke bloggers. Voel je vooral niet verplicht om hem in te vullen, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie antwoorden stiekem.

De nominaties
1. Ester van Estrellaweb
2. Marcella van MarcellaMolenaar
3. Veerle van Veerlez
4. Kirsten van Kirstenjoy
5. Maud van Maudgeniet
6. Judith van Ananasindepan

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie

9 gedachtes over “Tag | De blog top 3

  1. Heel leuk ingevuld en bedankt voor het ‘taggen’. Ik heb deze alleen al eens ingevuld en nog niet eens zo heel lang geleden, dus twee keer wordt een beetje teveel van het goede. De muziek van Ludovico Einaudi) vind ik ook prachtig, echt rustgevend ook maar vooral erg mooi!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

