Unboxing | Webshop Beautiful Bijoux

Unboxing | Webshop Beautiful BijouxEen tijdje geleden was er op de blog van Jiami een leuke winactie. Normaal gesproken doe ik vrijwel nooit mee aan win-acties op blogs, alleen als het product me aanspreekt en ik er ook echt wat aan heb. Dit keer gaf zij €100 euro aan sieraden van de webshop Beautiful Bijoux weg. En zij verkopen zulke leuke items, dat ik écht mee moest doen aan deze actie. En nog leuker: ik won nog ook! De items die in het pakket zaten deel ik vandaag met jullie.

IMG_0109 (Kopie)De sieraden zaten verpakt in deze vrolijke doosjes, erg leuk! De twee t-shirts, sjaal en beanie lagen los in de doos en waren netjes verpakt in plastic.

Unboxing!

IMG_0103 (Kopie)bewDeze blije armbandjes vind ik erg leuk. Lekker vrolijk en de kleurtjes maken dat ik onwijs zin krijg in de zomer! (link)

IMG_0105 (Kopie)Wat een bijzondere ring! Hij past bij mij het beste rondom mijn middelvinger, want hij is vrij groot voor mijn vingers. Ik vind hem grappig en origineel en zal hem zeker dragen. (link)

IMG_0108 (Kopie)Deze rendier-broche is zo schattig! Ik ben benieuwd wanneer ik deze zal gebruiken en anders geef ik hem aan een vriendin cadeau! (link)

IMG_0187 (Kopie)bewOeh en deze sjaal vind ik zó leuk! Hij is te dragen aan twee kanten (‘pick your side’) en ik weet nog niet welke kant ik leuker vind. Allebei haha! (link)

IMG_0115 (Kopie)bewDeze statement-ketting vind ik echt heel pretty! Hij maakt een saaie outfit een stuk interessanter en hij is niet té groot vind ik. Hier ben ik erg blij mee! (link)

IMG_0124 (Kopie)bewEn ook deze ketting vind ik heel gaaf! Dit was ook de ketting die ik graag wilde winnen, dus vind het superleuk dat deze in het pakket zat. Ik ben dol op goudkleurige/bronskleurige sieraden en ik zal hem dan ook zeker vaak dragen. (link)

IMG_0130 (Kopie)bewAww en kijk deze uilenketting! Deze trend begon een tijd geleden, maar ik vind het echt een tijdloos design. Hartstikke schattig toch en geeft een leuke twist aan je outfit. (link)

IMG_0143 (Kopie)bewYay een beanie, pas mijn tweede! Ik heb alleen een simpele zwarte beanie, dus deze is meteen een stuk leuker. (link)

Van de twee t-shirts heb ik geen foto’s gemaakt, maar ik heb ze gekregen in maat M en ze passen mij prima. Bij de oksels zitten ze wel wat strak, maar ik hoop dat ze nog wat losser komen te zitten. De opdrukken vind ik heel erg leuk en ik heb ze al een paar keer aangehad! (link t-shirt ‘Fries Before Guys’ & link t-shirt ‘Don’t Care’).

Welk item vindt je het leukst? En kende je de webshop Beautiful Bijoux al?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie <33-

7 gedachtes over “Unboxing | Webshop Beautiful Bijoux

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

