PostNL | Een kus als postzegel!

ABM_1423573744PostNL en Joe Public hebben, vind ik, een onwijs leuke actie bedacht voor Valentijnsdag! Op vrijdag 13 februari 2015 kan iedereen in Nederland valentijnskaarten gratis versturen met een kus as postzegel! Ik stuur eigenlijk erg vaak kaarten naar mensen en ben ook gek op bijvoorbeeld Postcrossing. Dus daarom vind ik dit echt een leuke en unieke actie! Op 14 februari ben ik 6,5 jaar samen met Harry, dus wie weet stuur ik hem wel een kaartje ha ha.

Hoe werkt het? Plaats een echte kus met lippenstift op het postzegelvakje van je envelop of kaart. Post deze op vrijdag 13 februari vóór 17:00 naar een bestemming binnen Nederland. De dag erna valt de kaart al op de mat bij de gelukkige ontvanger! Happy Valentines Day! ❤

7 gedachtes over “PostNL | Een kus als postzegel!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

