Fotodagboek #26 | #ProjectPositief, kapper & Shopamerica.nl

Fotodagboek #26 | #ProjectPositief, kapper en Shopamerica.nlDe dagen vliegen voorbij en ik kijk enorm uit naar de lente (en de zomer). Ik heb namelijk best wel veel moeite met de herfst en winter, het zijn gewoon niet mijn favoriete seizoenen. Gelukkig heb ik weer veel leuks gedaan afgelopen dagen, die de moeilijke momenten even op de achtergrond plaatste. Eigenlijk was januari dan ook best wel een goede maand en ook februari heeft een fijne start gehad!

IQ TEST 2015 BNN Online21/01: Natuurlijk deed ik ook dit jaar weer mee met de Nationale IQ Test! Met een half oog op de pc en een half oog op de televisie haalde ik (volgens mij) een score van 109. Prima vond ik! Vorig jaar had ik geloof ik 121, dus mijn brein is achteruit gegaan haha. En dat terwijl ik veel brain-oefeningen doe online!

Netflix LOST Ian Somerhalder23/01: Ik ben een Ian Somerhalder-groupie haha. In Lost was ik helemaal verliefd op hem (was toen een jaar of 14, dus dan mag het) en ik besloot een paar afleveringen van Lost terug te kijken via Netflix. Tegenwoordig speelt hij Damon Salvatore in The Vampire Diaries.

AH to Go Jong belegen kaas broodje24/01: Ik besloot bij de AH 2 Go een broodje te halen. JA! Een BROODJE! Ik heb hier altijd ‘discussies’ over met Harry ha ha. Hij noemt dit bolletjes, ik broodjes :P. En tja, zie hier het bewijs!

Kleien, creatief zijn thuis26/01: Ik maakte van klei deze drakenkop. Kun jij het erin zien? Mijn vriend vond het op een nijlpaard lijken. En dankjewel haha.

Review Ami Kappers Barneveld, haar knippen, goedkoop28/01: Ik liet mijn haar weer eens knippen (was alweer zo’n 8 maand geleden, oeps). Dit keer bij Ami Kappers in Barneveld en ja, ik ben zeer tevreden! Helaas regende het onwijs hard en zat mijn net-geknipte-haar niet meer zo mooi. Ik kocht trouwens ook nog een haarmasker van Ivy (for damaged or colored hair). Zeker een aanrader, want mijn haar wordt er onwijs zacht van!

Regen Barneveld28/01: Great.. regen. Echt mijn favoriete seizoen dit ja..

Pasta boursin met paprika, boursin, spinazie a la creme en stukjes kip. 28/01: Ik besloot weer eens pasta boursin te maken. Zó lekker! Receptje: pasta, boursin, paprika, spinazie a la crème en stukjes kip.

Comfort Toetsenbord Logitech Mediamarkt30/01: Die vrijdag ging ik met mijn broertje een middagje naar Utrecht, lekker in het midden voor ons allebei. We dronken wat bij La Place en aten kroketten bij de Febo. Bij de Mediamarkt kwam ik dit fijne Logitech (bovenste) toetsenbord tegen. Deze was helaas uitverkocht, maar ik heb hem cadeau gekregen van mijn broertje nog voor m’n verjaardag! Lief!

Bean Boozled Challenge, Amerikaans Snoep Bestellen, Smekkies in alle smaken, Shopamerica.nl31/01: Bij ShopAmerica.nl bestelde een tijd terug wat items. De Bean Boozled Challenge wil ik met Harry en twee vrienden opnemen en de Harry Potter Smekkies ga ik testen met Harry tijdens onze hotelovernachting over twee weekjes. Spannendddd!

Shopamerica.nl: Broderick Caramel Shortbread31/01: Oh gosh deze ‘Broderick Caramel Shortbread‘ was zo onwijs lekker. Niet normaal!

Michael Jackson young and old, painting01/02: Ohhh.. deze mooie tekening kwam ik tegen op Instagram. Prachtig gewoon! Zou echt willen dat ik zo mooi kon tekenen of schilderen.

Aquarel tekeningen thuis02/02: Want zo schilder ik haha. Ondanks dat ik deze tekening mooi genoeg vond (aquarel), kan het voor mijn gevoel áltijd beter..

Caramel chocoladetaartje V&D La PlaceEn toen kwam mijn lieve vriendinnetje Annick weer thuis na 11 maanden (!) Spanje. In November heb ik haar nog opgezocht (zie: eerste vlog), maar het was heel fijn haar nu weer gewoon te kunnen meeten. We spraken af in Gorinchem-City en lunchten bij de V&D.

The Walking Dead Fox maandag 10 februari 201503/02: Ik bleef nog een dagje bij mijn ouders en zag in het bushokje (op weg terug naar Barneveld) deze poster van The Walking Dead. Eén van mijn favoriete series begint weer op 8 februari. Yeah!

Lichte sneeuw in Barneveld04/02: Ja meh..

Amersfoort06/02: Afgelopen vrijdag had ik een sollicitatie in Amersfoort en schreef ik me in bij een uitzendbureau in Ede. Hopelijk vind ik snel een leuke (bij)baan!

Michael Jackson funny memes07/02: Hahaha precies mij! Haha ik vond een aantal leuke MJ-memes en moest hardop lachen.

Internationale Gezondheidsbeurs Jaarbeurs Utrecht Thermae2000 07/02: Met mijn moeder ging ik dankzij Bloggers Network naar de Internationale Gezondheidsbeurs in de Jaarbeurshallen in Utrecht. Ik had me ingeschreven voor opdracht van Thermae 2000 en ik was blij verrast toen ik bleek dat ik bij de groep van twintig uitgekozen bloggers behoorde. Morgen kun je hierover een verslag verwachten!

Groene smoothie en aardbeientaartje La Place V&D07/02: Mijn moeder en ik dronken nog wat bij de V&D in Utrecht en aten nog een heerlijk aardbeientaartje met slagroom. Lekker gezond gegeten deze week, ha ha. Ach, de groene smoothie maakte het weer goed.

Spek & kaas pannekoek, 't Elfje Barneveld review08/02: Harry was afgelopen zondag bij mij in Barneveld en we aten spontaan bij ’t Elfje, een knus pannekoekenhuisje. De pannekoeken waren goed betaalbaar en echt heerlijk groot! We kozen allebei voor onze favoriet: spek & kaas.

Dame Blanche pannekoekenrestaurant 't Elfje in Barneveld, review Toetjestijd! Harry koos, as usual, voor een dame blanche. Zie ‘m smullen!

Nagerecht vanille-ijs, slagroom en banaan. Pannekoekenrestaurant 't Elfje Barneveld. Ik koos voor vanille-ijs met banaan en slagroom. Lekkerrrr!

#ProjectPositief byDagmarValerie, blog challengeEn oh ja! Ik doe dus via Instagram mee met de #ProjectPositief tag van Dagmar. Een challenge waar ik heel blij van word! Bij deze mijn zes gekozen foto’s tot nu toe: 1 Follow Your Heart / 2 Thankful / 3 Color Your Life / 4 Friends / 5 Home Sweet Home / 6 Inspiration. 

Hoe was jullie weekend? 

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube.
Liefs,
Stephanie

11 gedachtes over “Fotodagboek #26 | #ProjectPositief, kapper & Shopamerica.nl

  1. Leuke foto’s Stephanie!
    Ik moest van het weekend nog aan je denken. Ik was namelijk bij de McDonalds in Best waar dat grote MJ standbeeld staat! We moesten toevallig in het zuiden des lands zijn, dus toen wilde ik per se naar die McDonalds. ^^

  2. Heej, mooie foto’s! En die tekening van MJ die je op Instagram hebt gevonden, gaaf! Liet ‘m net aan m’n zus zien en gelijk hoorde we dat Thriller begon op de radio, kan geen toeval zijn 😉

    Ga zo door meid 🙂

  3. Ja allemaal leuke dingen en toevallig het bushokje van vlakbij ons huis..ja kan niet missen..en ik zag in dat klei beeldje eerder een dolfijn..

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

