Vlog #2: De toerist uithangen in Córdoba, Spanje

Vandaag heb ik dan eindelijk de tweede vlog geëdit van mijn reisje naar Málaga, Spanje. Daar ben ik van 20-25 november bij vriendin Annick op bezoek geweest en ik heb daar iedere dag videobeelden van gemaakt! In deze vlog zie je ons de toerist uithangen in Córdoba. We nemen een kijkje in de Mezquita, het Alcázar de los Reyes Cristianos e.a. ’s Avonds rijden we rustig terug naar Torremolinos en gaan we heerlijk uit eten.

Vlog 1 kun je hier terugkijken.
Laat me weten wat je van mijn beelden vindt. Tips en dergelijke zijn ook van harte welkom!

3 gedachtes over “Vlog #2: De toerist uithangen in Córdoba, Spanje

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

