Webshop tip | Sieradenloods.nl

1622778_660800880684909_7516198880993421547_nIk ben dol op sieraden! Vanaf mijn eerste jaar droeg ik ze al, namelijk kleine oorbellen in de vorm van lieveheersbeestjes en een mooi armbandje. Mijn verlovingsring heb ik sinds 1 juli 2012 niet meer afgedaan en de kettinkjes die ik van Harry heb gehad wissel ik af. Toch vind ik het leuk om nieuwe sieraden te krijgen of kopen en te laten matchen met mijn outfits. (Dit is geen betaald artikel). 


Onlangs kreeg ik een berichtje van Sieradenloods.nl of ik hun website eens wilde bekijken. Natuurlijk heb ik daar even de tijd voor genomen en er voor jullie een stukje over geschreven. Nieuwe webshops leren kennen is namelijk het leukste wat er is.

Sieradenloods.nl

De webshop heeft een groot assortiment aan sieraden van populaire merken als Buddha to Buddha, Double Dots, Breil, Mi Moneda en By LouLou. Vooral dat laatste merk spreekt mij aan en ik kom dit merk regelmatig tegen op andere blogs. Prachtige armbanden hebben zij vind ik!

De webshop bestaat sinds 2014 en komt voor uit Horlogeloods.nl die sinds 2006 bestond. Iedere dag wordt de site aangevuld met sieraden en ze zijn op de hoogte van de nieuwste trends.

Mijn favorieten

Enorm hebberig werd ik van al die mooie items in de webshop. Vooral de items van het merk Ti Sento Milano vond ik heel erg mooi. Mijn favorieten deel ik met jullie:

sieradenloods_wishlist_armbanden

1) Boccia 0383-02 – armband / €99,-
2) Josh 24312 Brown – armband / €34,50

Sieradenloods_wishlist_2

3) Ti Sento Milano 6702ZI – hanger / €115,-
4) Ti Sento Milano 6705BR – hanger / €199,-
5) Ti Sento Milano 6705RD – hanger / €155,-

sieradenloods_wishlist_ringen_1

6) Boccia 0120-04 – ring / €294,-
7) Boccia 0129-02 – ring / €59,-
8) Blush 1112YZI – ring / €199,-

Sieradenloods_wishlist_oorbellen_1

9) 11001 White pearl – oorbellen / €17,50
10) Blush 7014YZI – oorbellen / €89,-
11. Blush 7050YPW – oorbellen / €69,-


Zeker wel een fijne webshop! Het assortiment is groot genoeg als je op zoek bent naar een nieuw sieraad. Niet alle sieraden spraken mij aan en dan heb ik het voornamelijk over de titanium sieraden. Zelf draag ik voornamelijk gouden en zwarte sieraden, dat staat mij toch wel het mooist. Gelukkig verkopen ze er daar ook genoeg van!

Voordelen van de webshop:
* Sieraden die op werkdagen vóór 20:30 zijn besteld worden dezelfde dag nog verzonden. Ze leveren tevens ook op de zaterdag.
* Bij Juwelier Reuyl in Kampen kunnen de sieraden bekeken en gekocht worden.
* De verzendkosten zijn €3,95. Bij een bestelling van €50,- of meer is de verzending gratis.

Neem dus zeker eens een kijkje op deze webshop! *Dit artikel betreft een linkruil.

Ken jij deze webshop al? 

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie

2 gedachtes over “Webshop tip | Sieradenloods.nl

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

