Valentijnsdag | 6,5 jaar samen!

Valentijnsdag 2015 | 6,5 jaar samen!

Vandaag, op Valentijnsdag, zijn Harry en ik 6 jaar en 8 maanden samen! Ik snap niet hoe we het doen, maar het lukt ons toch ieder jaar weer om Valentijn samen te vieren. We gaan volgende week heerlijk een nachtje weg om ons samenzijn te vieren. Can’t wait! Is echt alweer een tijdje geleden!

Ik wil jullie bij deze een fijne dag wensen! Geniet ervan als je wat leuks gaat doen met je vriend of vriendin, en als je geen Valentijn hebt: “Being single doesn’t mean you’re weak.. it means you’re strong enough to wait for what you deserve!” ❤

12 gedachtes over “Valentijnsdag | 6,5 jaar samen!

  1. Wauw, gefeliciteerd dame! 6,5 jaar? That’s a long long looong time! Mooie quote btw! Ik snap ook nooit waarom mensen het erg vinden om alleen te zijn, want dat heb ikzelf namelijk niet. Alhoewel anderen daar heel erg over kunnen vallen, maarja, vaak zijn dat mensen die het zelf vinden om alleen te zijn en snel een vriendje nemen in de maand feb. :’) Gorgeous quote!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

