OOTD | Feeling a Little Blue

OOTD | Feeling a Little Blue in BarneveldAfgelopen zondag hebben Harry en ik heerlijk in het bos gewandeld! Het was vrij zonnig aan het begin van de middag, maar het bleek toch nog best wel frisjes te zijn. Ik kan niet wachten tot de lente begint! Maar de zon scheen wel prachtig, dus we besloten wat outfit foto’s te maken!

Eerst reden we even samen langs de Mediamarkt in Amersfoort, want ik had nog wat accessoires nodig voor mijn nieuwe pc. Daarna besloten we even een wandeling te maken in het bos.

OOTD | Feeling a Little Blue in BarneveldVia Kasteel de Schaffelaar liepen we zo richting het bos. Prachtig kasteel vind ik dit altijd!

OOTD | Feeling a Little Blue in BarneveldStrike a pose!

OOTD | Feeling a Little Blue in Barneveld

OOTD | Feeling a Little Blue in Barneveld

OOTD | Feeling a Little Blue in Barneveld

OOTD | Feeling a Little Blue in Barneveld OOTD | Feeling a Little Blue in Barneveld OOTD | Feeling a Little Blue in Barneveld

Outfit of The Day :
Jas: 
Miss Etam / Trui: Pull & Bear / Jeans: New Look / Schoenen: Steve Madden (Spartoo)

Dat was weer een heerlijke zondag! Ik kan niet wachten tot volgende week, dan verblijven Harry en ik een nachtje in een hotel. Heerlijk!

Wat doe jij zoal op een zondag?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie

8 gedachtes over “OOTD | Feeling a Little Blue

  1. Super leuke foto weer van jullie samen! ❤
    Mooie broek trouwens, ik ben ook weer op zoek naar een mooie ripped jeans (de vorige is helemaal ‘uitgeripped’ (haha dat is geen woord), omdat ik met mijn voet in het gat bleef hangen.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

