Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0

Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0

Dagmar, welke ook de Project Positief tag bedacht, kwam nu met de Project Positief Challenge 2.0 op Instagram! De eerste challenge zorgde voor meer dan 650 foto’s, zo leuk! Dit keer besloot ik ook mee te doen en plaatste 10 foto’s in totaal op Instagram, welke ik vandaag met jullie wil delen.

Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0Dag 1: Follow your Heart – Mijn hart volg ik alweer 6,5 jaar en ik ben nog steeds gelukkig met Harry. Hopelijk gaan we dit jaar samenwonen!

Dag 2: Thankful  – Ons mooie gezinnetje: still standing strong!

Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0Dag 3: Color your life – Deze vond ik nog best wel lastig. Uiteindelijk maakte ik een collage met foto’s van mijn kleurboek, mijn favoriete trui van Pull & Bear en mijn favoriete palette van Benefit!

Dag 4: Friends – Ik heb hele lieve vrienden en ben dankbaar dat ze in mijn leven zijn. In deze collage staan niet al mijn vrienden, want ik heb de foto’s even snel in de trein bij elkaar gezocht. Maar iedere vriendschap is waardevol voor me.

Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0Dag 5: Home Sweet Home – Ik woon nu al 6,5 jaar in een studentenhuis en Harry woont op zichzelf in Zuid-Holland en mijn ouders in Brabant. Nergens voel ik me écht thuis. Dus ik kan echt niet wachten tot ik samen met Harry een plekje heb.

Dag 6: Inspiration – Nou dat hadden jullie vast niet verwacht (haha), maar mijn inspiratie komt van mijn idool Michael Jackson. Mocht je het gemist hebben, onlangs heb ik een tatoeage laten zetten van MJ!

Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0Dag 7: Living Your Dreams – Ik volg eigenlijk altijd wel mijn dromen. Zo heb ik drie weken vrijwilligerswerk gedaan in de Dominicaanse Republiek (lees hier deel I, II, III en IV) en heb ik zwerfhonden verzorgd en gecastreerd in Roemenië.

Dag 8: Rise & Shine – Hier kon ik echt niets bij verzinnen, dus toen ik een mooie foto vond op Google heb ik deze gebruikt en een tekstje toegevoegd. Vond het wel een erg mooie foto!

Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0Dag 9: Enjoy Today – Dit zegt wel genoeg toch? LEKKER!

Dag 10: Be Happy & Smile – Ik sprak af met Annick in Utrecht en we kletsten de hele middag bij de V&D. Het was onwijs gezellig en lachen hebben we zeker gedaan!

Ik vond dit wederom een erg leuke challenge van Dagmar. Inspirerend en positief!
Heb jij ook meegedaan of ben jij nog van plan deze challenge te doen?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie

 

4 gedachtes over “Challenge | #ProjectPositief Instagram 2.0

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

