Fotodagboek #27 | Tapas eten, Valentijn en een nieuwe computer!

Fotodagboek #27 | Tapas eten, Valentijn en een nieuwe computer!De laatste tijd ben ik druk met alles en nog wat, voornamelijk met mijn scriptie en wat losse projectjes. Die scriptie moet nu écht af, daarom is het de komende tijd wat stiller op mijn blog. Maar voordat ik onder een steen kruip, deel ik eerst nog even mijn foto’s van afgelopen tijd met jullie!

Movie Panel Utrecht11/02: Ik nam deel aan een Movie Panel met nog een aantal anderen. Het werd een erg leuke meeting en er werd goed over-en-weer gediscussieerd.

Autogespot11/02: M’n broertje fotografeerde deze auto: wauw! Die is wel welkom haha.

Ben & Jerry Chocolate Fudge Brownie Ice Cream12/02: ZO lekker!!

Leuke kaarten V&D Utrecht13/02: Met Annick ging ik naar Utrecht en daar zag ik deze leuke kaart. Deed me denken aan Saske haha!

Brillen V&D13/02: Ze moest zonnebrillen passen, want ze ging naar Tenerife op vakantie. Wat een straf!

Post NL Valentijn13/02: De dag voor Valentijn verstuurde ik gratis twee kaartjes: 1 naar Harry natuurlijk en 1 naar mijn ouders. Dit alles dankzij een toffe actie van Post.nl!

Utrecht13/02: Frieeeeeends 🙂

Alternate Mercurius P438 computer Bol.com 14/02: Ik bestelde met Bol.com bonnen, die ik 2 jaar lang opgespaard had, een nieuwe computer. EINDELIJK! Deze Alternate Mercurius P438 pc is echt turbo! En ik had hem uiteindelijk dus helemaal gratis dankzij die bonnen. Onwijs blij mee!

Greetz Valentijns Kaart 14/02: En van wie zou deze Valentijnskaart nou zijn? (hint)

Rondrijden auto15/02: Gezellig samen een rondje rijden, yay!

Snollebollekes - Alaafrojack15/02: En natuurlijk kon slechte carnavalsmuziek niet ontbreken. Alaafrojack, zó slecht hahaha!

AH Boodschappen16/02: Boodschapjes gedaan. Dit is mijn nieuwe tactiek: voor een week lang boodschappen halen. Zo heb ik minder last van impulsaankopen en hoef ik maar één keer naar die stomme supermarkt.

Serie Tips The Walking Dead16/02: Iedere maandag zit ik natuurlijk klaar voor The Walking Dead. Echt een geweldige serie!!

Treatwell: Five City Spa Utrecht16/02: Via Treatwell boekte ik een heerlijke massage bij Five City Spa in Utrecht. Was echt ge-wel-dig! En was er onwijs aan toe. Het is dat het zo duur is, anders zou ik iedere dag gaan. 

Onbeperkt tapas eten La Cubanita Utrecht19/02: En op donderdagavond ging ik gezellig met Annick uit eten bij La Cubanita in Utrecht. Heerlijk onbeperkt tapas eten! WE ZATEN ZO VOL!

Jaarbeurs Utrecht19/02: Nog even een foto samen. Dit was poging 42!

Sims 3 Wereldavonturen19/02: Bij thuiskomst nog even Sims 3 spelen. Yay! Ik heb alleen de uitbreiding Wereldavonturen.

The Insiders - #QuakerOatsExpress20/02: Via The Insiders ontving ik dit Quaker-pakket vol met Havermout voor mijzelf en om uit te delen. Yay! #QuakerOatsExpress

Pathe Amersfoort - Fifty Shades of Grey20/02: Gezellig met m’n mams naar de bioscoop, die had kaartje gewonnen voor de film Fifty Shades of Grey. Ik had er niet veel van verwacht door alle slechte recensies die ik online was tegengekomen, maar vond de film eigenlijk erg meevallen! Goede acteurs ook wel!

Pathe Amersfoort -20/02: Saampjes!

Hilton Royal Parc Soestduinen21-22/02: met Harry ging ik een weekendje weg in Soest: het was heerlijk! Chillen in het hotel, dineren, zwemmen en wandelen in de Soestduinen. Verslagje volgt snel!

The Walking Dead serie tips23/02: Wederom op maandag The Walking Dead. Vaste prik! Ik zat onwijs slecht in mijn vel, dus ik deed rustig aan.

Hardwell - United We Are24/02: Tof! Cd van Hardwell gewonnen bij Veronica. Heerlijke muziek! Thanks!

En dat was ’t weer voor nu! Vandaag heb ik weer een vrij druk dagje, dus ik ga ervoor! Donderdagavond ga ik met vriend Wim naar de Backstreet Boys film in Den Haag en vrijdag heb ik wederom een druk dagje. Ik kijk nu al uit naar het weekend: zaterdag meeten met Harry en zondag met m’n vriendinnen!

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube.
Liefs,
Stephanie

6 gedachtes over “Fotodagboek #27 | Tapas eten, Valentijn en een nieuwe computer!

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

