Thoughts Lately #2 | Sims, Better Call Saul en scriptie schrijven

Thoughts Lately #2 | Sims, Better Call Saul en scriptie schrijvenAlweer een hele tijd terug plaatste ik deel 1 en ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe ‘thoughts lately’. Photo by me. 

♥ Loving
Op het moment vind ik het heerlijk om buiten te wandelen. Afgelopen zondag heb ik bijvoorbeeld heerlijk eens met Harry gewandeld in Soestduinen (zie foto). Het is weer langer licht en ik ben blij dat het zonnetje af en toe weer schijnt! Daarnaast speel ik weer veel de Sims en kijk ik een aantal series.

♥ Drinking
Slecht.. maar ik drink denk ik minder dan een halve liter per dag. Ik zou graag meer willen drinken, maar het lijkt soms wel onmogelijk en lijk nooit dorst te hebben. Wat ik momenteel het liefst drink is lactose-vrije melk van Campina of Arla en ook Karvan Cévitam drink ik graag. Oh en Red Bull vind ik heerlijk.. guilty pleasure!

♥ Eating
De laatste tijd eet ik gelukkig vrij gezond. Sinds kort doe ik op maandag al mijn boodschappen voor de komende week en dat werkt goed voor mij. Momenteel ben ik dol op havermout met cornflakes, Stimorol Original, pindakaas en pannenkoeken.

♥ Watching
Seriefreak present! Momenteel volg ik op de voet: The Walking Dead, Vikings en Game of Thrones. Daarnaast kijk ik o.a. de series Fargo, Revenge, Arrow, The Vampire Diaries, The Originals en Better Call Saul. Echt een onwijs leuke serie ook die laatste!

♥ Wanting
Inmiddels heb ik eindelijk mijn nieuwe pc waar ik games op kan spelen. Ben er echt dolblij mee! Verder heb ik momenteel niet echt iets nodig, al zou een bijbaantje wel welkom zijn op het moment.

♥ Needing
Ik wil graag wat meer ontspannen, rust opzoeken en mijn hobby’s uitoefenen. Ook wil ik graag nieuwe hobby’s ontdekken. Daarnaast wil ik meer buiten zijn, heb ik de zon echt heel erg nodig en wil ik minder kritisch zijn op mezelf. Ook heb ik een schop onder m’n kont nodig met sommige dingen.

♥ Feeling
Momenteel gaat het eigenlijk steeds beter met me! Hetgeen wat ik volg slaat goed aan en daardoor kan ik veel dingen beter loslaten. Ik kan niet wachten tot ik weer helemaal happy ben!

♥ Thinking
Scriptiescriptiescriptiescriptiescriptiescriptiescriptiescriptie…….x1000

♥ Doing
Eindelijk (hallelujah!) ben ik begonnen met het schrijven van mijn afstudeerscriptie. Dat gaat best wel goed nu ik de relevantie en het doel wat beter onderzocht heb. Daarnaast vind ik het fijn om lekker te bloggen over alles wat ik leuk vind, blogs te lezen, maak ik weer veel foto’s van alles en nog wat en luister ik weer lekker veel naar de muziek van Michael Jackson. Wel zou ik wat meer willen sporten.

♥ Enjoying
De vrije tijd die ik momenteel heb. Voor ik het weet heb ik mijn diploma en kan ik 24/7 gaan werken. Dus ik probeer er alles uit te halen wat erin zit!

Wat houdt jou momenteel veel bezig? 

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube
Liefs,
Stephanie

5 gedachtes over “Thoughts Lately #2 | Sims, Better Call Saul en scriptie schrijven

  1. Better call Saul wil ik ook graag zien. Leuk om te lezen dat het een leuke serie is. Ik durf steeds niet echt te kijken omdat ik bang ben dat het ZOOOO SLECHT is in vergelijking met Breaking Bad.

  2. Leuk om dit even te lezen. Oeh ja, dat is weinig wat je drinkt. Ik dronk voorheen ook zo weinig. Ben nu aan de thee gegaan en heb zo’n extra grote mok gekocht. Vier van die bakken en je hebt al meer dan een liter binnen. Maar ik weet hoe lastig het is als je nooit dorst hebt. En ik hoop dat je snel kan zeggen dat je weer helemaal happy bent. 🙂

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

