Review | Overnachting in Hilton Royal Parc Soestduinen

Review Overnachting in Hilton Royal Parc SoestduinenVorig jaar won ik bij Koffietijd een fijne koffer van de Postcodeloterij met daarin een overnachting naar keuze in een Hilton hotel. Onwijs leuk! Harry en ik besloten uiteindelijk bij Hilton Royal Parc Soestduinen een weekendje te boeken. In dit artikel vindt je een review van de hotelkamer, wat informatie over het diner en de omgeving. Wij boekten via Weekendjeweg.nl.

Hilton Royal Parc Soestduinen **** bevindt zich bij de Utrechtse Heuvelrug. Het hotel heeft een mooi wellness-gedeelte en achter het hotel ligt een golfbaan. In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen. Je kunt er als gast gratis parkeren. Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenDit is wat je ziet als je de kamer binnenloopt: een mooie, ruime kamer. Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenDe bedden: heel fijn! Ergens las ik dat de hotelkamers flink veroudert waren, maar daar ben ik het niet mee eens. De kamer heeft alles wat je nodig hebt en het bed ligt heerlijk. Wel heb ik mijn eigen kussens meegenomen, want die vind ik vaak te dik. Review Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenEr staat een bureau waar je bijvoorbeeld aan kunt werken met je laptop. Er zijn genoeg stopcontacten in alle hoeken van de kamer en het scherm van de televisie is groot. Fijn als je samen vanuit het bed televisie wilt kijken ’s avonds. Review Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenNaast de televisie kun je gratis koffie of thee pakken. Altijd handig. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Review Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenNaast de bedden bevindt zich bij het raam/balkon een zithoek. Review Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenDe badkamer is niet geheel onbelangrijk. Ik vind het fijn als een hotelkamer een grote doucheruimte heeft, of een mooi bad. Dit hotel had beide! Het toilet bevindt zich in dezelfde ruimte, dat zou voor sommige mensen een minpuntje kunnen zijn, maar ik vind dat geen probleem. Review Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenIn de twee grote spiegels kon ik prima mijzelf opmaken en mijn haar doen (het gelige licht is wel wat onhandig bij het aanbrengen van foundation). Daarnaast kon je gebruik maken van de verzorgingsspulletjes. Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen#Hotelkamerselfie. We besloten er meteen een rommeltje van te maken, haha. Samen op de foto! Ik vind deze foto onwijs leuk geworden! Review Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenBij ons zat het diner erbij inbegrepen. Vooraf kozen we voor wildsoep, dat was erg lekker en, voor mij, vernieuwend. Daarna kregen we nog een klein tussendoortje: ijs met vruchtensap. Als hoofdgerecht koos ik voor een Hilton Classic Burger en Harry voor tartaar. Een nagerecht kregen we niet meer op, haha!

Die avond besloten we samen “Smekkies in alle smaken” te testen op film. De video volgt nog haha. Wat hebben we gelachen! Daarna zijn we nog gaan zwemmen en hebben we de sauna en het stoombad uitgetest. Ik vond het heerlijk! Ben sowieso echt dol op zwemmen!

Zondag: wandelen in de Korte Duinen

Review Overnachting Hilton Royal Parc SoestduinenHet ontbijt in dit hotel is echt heel erg goed! Je kunt er van alles pakken: verse sappen, vers fruit, bacon & egg, croissantjes, wafels, pannenkoeken, poffertjes enzovoort. Ook de service is erg netjes: ze komen vragen of alles in orde is en komen kleine extra’s brengen zoals verse smoothies. Ja, het ontbijt was top!

We checkten uit en reden we 5 minuutjes richting een wandelstartpunt om een middag te gaan wandelen in de Korte Duinen. Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte Duin, parkeerplaatsLet op: tegenover Brasserie de Soesterduinen kun je alleen als gast gratis parkeren. Rij daarom een stukje verder en parkeer gratis. Aan het einde van het pad zie je ook meteen de start van de oranje wandelroute. Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinWij besloten de oranje wandelroute te volgen, de korte variant van 6 kilometer. Uiteindelijk hebben we volgens mij het dubbele gelopen, maar het was gelukkig prachtig weer! Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinEn toen zagen we dit! Mooi! Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinZON! Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinGaaf hè deze boom! Ik vond hem echt onwijs mooi! Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinHobbithuisjes 😉 Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinHeerlijk wandelen. Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinNice nice! Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinEven poseren natuurlijk: #OOTD.Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinSmileeeeee! Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinEen mevrouw vroeg of ze voor ons een foto moest maken van ons samen: ja graag!  Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte DuinFreeeedom! Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte Duin Review Overnachting Hilton Royal Parc Soestduinen, Wandelen Soestduinen Korte Duin Wat een heerlijk weekendje weg was dit weer! We hebben allebei erg genoten van het mooie hotel, het fijne diner en het heerlijke ontbijt, de wandeling in de Duinen en natuurlijk van elkaar! Als je eens wilt overnachten in de buurt van de Utrechtse Heuvelrug, dan is Hilton Royal Parc Soestduinen zéker een aanrader! En waag anders hier, net als ik, eens een kans om een overnachting te winnen.

Welk hotel, b&b of hostel kun jij mij aanraden?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube.
Liefs, Stephanie

5 gedachtes over “Review | Overnachting in Hilton Royal Parc Soestduinen

  1. Dit hotel ziet er erg fijn uit en de natuur is daar echt super mooi. Misschien waag ik ook wel een kans om zo een prijs te winnen 😉

  2. Ik vind jullie altijd zo leuk samen op de foto staan (oogkleppen op voor het hotel, nee grapje). Mooie omgeving daar trouwens, heerlijk genieten even zeg!

  3. Prachtige foto’s, leuke review! Was nog aan ’t twijfelen welk hotel ik zou kiezen van mijn gewonnen Koffietijdbon, maar door jouw leuke verslag weet ik het, wij gaan ook naar Soestduinen.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

