Fotodagboek #28 | Dierenwinkels bezoeken, lente en op kraamvisite

Fotodagboek #28 | Dierenwinkels bezoeken, lente en op kraamvisitePfoee, ik ben de laatste tijd heel erg druk met mijn scriptie en andere dingen waardoor ik niet aan bloggen toekom. Ik ga het rustig proberen te combineren met het schrijven van mijn scriptie, maar afstuderen is toch wel even belangrijker  voor mij op dit moment. Ik wil namelijk echt dit schooljaar afstuderen i.v.m. studiefinanciering en verhuizen.

Backstreet Boys: Show 'Em What You're Made Of26/02 – Met vriend Wim ging ik op donderdagavond naar de bioscoop in Den Haag. We zijn allebei (nog steeds) Backstreet Boys fans en we wilden graag de film ‘Backstreet Boys: Show ‘Em What You’re Made Of’ zien! Extra leuk was het feit dat ze aan het einden een live optreden gaven vanuit Londen.

Michael Jackson TimehopOp Timehop stond dit leuke plaatje! Daar moest ik natuurlijk als MJ-fan een printscreen van maken. Alweer 32 jaar geleden, jeetje..

Stroopwafel dordrecht28/02 – Die zaterdag ging ik met Harry naar Dordrecht, omdat ik dit jaar weer zeven winkels mocht bezoeken (zogenaamde mystery visits) voor de verkiezing ‘Dierenspeciaalzaak van het jaar 2015’. Een verse stroopwafel gaat er dan wel in!

Boodschappen Albert Heijn, Lactofree Melk Arla02/03 – Boodschappen doen moet ook gebeuren. Ik heb na 6,5 jaar nog steeds een hekel aan koken helaas. Kent er iemand anders nog andere lactosevrije melk dan die van Arla?

Hagel in Maart04/03 – Maart roert zijn staart..

SK Tremayne - IJstweeling thrillerVan mijn moeder kreeg ik dit boek en het is echt een gaaf verhaal. Misschien schrijf ik er nog een review over!

Mooie lucht05/03 – Ik kan echt genieten van zo’n mooie lucht!

Screenshot Assassins Creed06/03 – Nu ik een nieuwe computer heb, kan ik ook wat zwaardere games installeren. Ik had Assassin’s Creed 1 liggen, dus die heb ik eens uitgetest. Best een leuk spel, maar ik speel toch liever de Sims 3 dan haha.

2015-03-06 12.43.54 (Kopie)En ik schreef weer aan mijn scriptie met een sapje en een appel als steun haha.

Dierenspeicaalzaak van het jaar PetsYMotion DeurneDie avond bezocht ik samen met Michelle nog een winkel voor de ‘Dierenspeciaalzaak van het jaar’ verkiezing. Dat was deze mooie winkel ‘PetsYMotion’ in Deurne. Deze staat dan ook terecht in de finale.

Barneveld07/03 – Even eruit en genieten van het lekkere lenteweer.

Station EdeDie avond vertrok ik, na een dagje gewerkt te hebben aan mijn scriptie, naar Rotterdam. Wederom weer een prachtige lucht!

Baardagamen08/03 – Eén van de dierenwinkels die ook genomineerd was is Avonturia in Den Haag. Deze werd bezocht door iemand anders, maar Harry en ik besloten eens voor de lol een kijkje te gaan nemen. Wat een onwijs grote winkel!

Pizza eten Barneveld09/03 – Die maandag waren de presentaties voor de jury, waaronder Martin Gaus. Ik ben erg benieuwd welke dierenwinkels dit jaar zullen winnen! Hier kun je stemmen, misschien ken je één van de winkels wel? Na de presentaties besloten we samen met een docent pizza’s te gaan eten in Barneveld. Gezelligheid!

Landleven10/03 – Landleven (Hayday bedoelde ik) is zooo verslavend. Wie speelt dit ook?

Verfpakket 12/03 – Op Facebook won ik een mooi verfpakket waar ik heel erg blij mee ben! Harry en ik hopen te gaan samenwonen dit jaar (na 7 jaar samen te zijn!), dus dan hebben we alvast mooie verf.

Lammetjes maart13/03 – Pauline stuurde mij een appje met de vraag of ik op kraamvisite zou komen, haha. Die avond op haar verjaardag heb ik natuurlijk even een kijkje genomen. Schattttigg!

Lunchroom Barneveld13/03 – Die zondag ging ik met mijn vriendinnetjes lunchen in Gorinchem. Ik koos voor dit heerlijke broodje met ei, yummie! Was ook erg gezellig.

Timehop 14/03 – Bizar, precies hetzelfde als dit jaar! Eerst de verjaardag van een vriendin en daarna Annick die een dag later weggaat naar het buitenland, dit jaar 5 weken naar Cuba. Zo vet! Hoop dat ze het naar haar zin heeft daar!

14/03 – Het weekend was ik weer bij Harry in Rotterdam en we gingen gezellig wat drinken met Wim.

Lunch Josephine Utrecht15/03 – Die zondag had ik een meeting met 3T-fans. Erg gezellig! We aten lunch bij Josephine in Utrecht. Ik koos voor een tomaat-groente soep, een stukje appeltaart en een framboos-sinaasappel smoothie. Ze verkopen er trouwens ook macarons en chocolaatjes, heerlijk!

3T, de drie neefjes van Michael Jackson, heb ik vorig jaar mogen ontmoeten. Dit jaar, op 26 en 27 juni, zijn ze wederom in Nederland om op te treden bij de Foute Party van Q-Music in de Brabanthallen. Ik ben erbij!

3T Meeting UtrechtEen groepsfotoo, zo leuk dat ik deze meiden heb mogen ontmoeten!

michael-jackson-bad-king-rare-1024x995 (Kopie)Wauw, op internet kwam ik deze prachtige foto van Michael Jackson tegen. Dit is dus vanaf nu mijn nieuwe achtergrond op m’n Huawei.

Winactie Boohoo TwitterBij Boohoo won ik op Twitter een complete outfit, zooo blij mee! Ik heb echt een gebrek aan kleding namelijk!

Boohoo Boyfriend Blazer PinkVooral met deze roze boyfriend blazer was ik super blij! Mijn nieuwe favoriet denk ik zo, haha. En oh, die schilderijen heb ik inmiddels recht gehangen. De rest is nog steeds zo’n rotzooi.

Nu weer verder met therapie en m’n scriptie! Knallen!

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube.
Liefs, Stephanie

6 gedachtes over “Fotodagboek #28 | Dierenwinkels bezoeken, lente en op kraamvisite

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

