Throwback Thursday #3 | Now that spring is in the air

Throwback Thursday #3 | Now that spring is in the airHalleluja, het is alweer een week lente. Mijn favoriete seizoen na de zomer! Ik dacht dat de zon nooit meer zou gaan schijnen (zowel buiten, als in mijn hoofd), maar het is eindelijk zover! Ondanks dat ik ben geboren in de winter, heb ik echt een hekel aan kou, regen, wind, hagel, sneeuw.. Dus zon, kom maar op! I’m ready <3.

4 gedachtes over “Throwback Thursday #3 | Now that spring is in the air

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

