Reisplannen zomer 2015| Dankzij Travellab.nl naar Andalusië!

Reisplannen zomer 2015| Dankzij Travellab.nl naar Andalusië!In december kon je meedoen aan een winactie van Travellab.nl en Groupon, waarbij de drie zussen een 9-daagse rondreis door Andalusië weggaven voor twee personen. Op 24 december kreeg ik een onwijs leuke e-mail waarin stond dat ik de reis gewonnen had!! Een dag voor mijn 24e verjaardag, wat een onwijs gaaf cadeau!

Ik wilde graag gaan met Harry, maar helaas moest een van de twee personen twee jaar in het bezit zijn van een rijbewijs en dat waren we allebei niet. Mijn moeder wilde niet rijden in het buitenland en toen bedacht ik me geen moment: mijn ex-huisgenootje en vriendin Stephanie zou ik meevragen. Ik belde haar op met het leuke nieuws en ze was ook meteen enthousiast! Ik mailde de zusjes blij terug dat zij graag meewilde en alles werd geregeld.

Reisplannen | Dankzij Travellab naar Andalusië in juni!

Van 18 tot 26 juni zijn wij dus op autorondreis in Spanje, zoveel zin in!

Onze reisplanning is als volgt:
– Dag 1 en 2: Granada
– Dag 3 en 4: Cordoba
– Dag 5 en 6: Sevilla
– Dag 7 en 8: Marbella
– Dag 9: Terug naar huis

En alvast wat foto’s als voorproefje (foto’s van Travellab.nl):

Reisplannen | Dankzij Travellab naar Andalusië in juni! Reisplannen | Dankzij Travellab naar Andalusië in juni! Reisplannen | Dankzij Travellab naar Andalusië in juni! Reisplannen | Dankzij Travellab naar Andalusië in juni!We hebben er onwijs veel zin in!! Heerlijk cultuur snuiven, foto’s maken, genieten van de zon, de rust, drankjes en ijsjes.

Stephanie is zich trouwens al aan het voorbereiden en appte mij de volgende foto, haha.

Reisplannen | Dankzij Travellab naar Andalusië in juni!Hopelijk is het snel 18 juni! Niet té snel, want ik moet eerst mijn scriptie nog afmaken haha. Neem ook een kijkje op de inspirerende blogs van de zusjes Verbon: Travellab, Beautylab en Kittehscupcakes!

Volg mij via Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube.
Liefs, Stephanie

11 gedachtes over “Reisplannen zomer 2015| Dankzij Travellab.nl naar Andalusië!

  1. Meid ik gun je het en wens jou en andere Stephanie ook al veel plezier tijdens de voor bereiding! En leuk dat je dan ook al wat Spaans kan..haha

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

