Listening to Lately #2 – Justin Timberlake, The Script & Kygo

PicMonkey CollageDe lente is begonnen en daarmee luister ik ook meteen weer meer muziek. Ik krijg bij sommige nummers die in de top 40 staan al echt een zomergevoel. Vandaag deel ik mijn huidige favorieten met jullie!

Westlife – My Love
Ik ben nooit groot fan geweest van Westlife, mijn vader wel. Toch vind ik hun muziek vaak erg fijn om naar te luisteren, waaronder dit nummer.

Justin Timberlake – Not a Bad Thing
Dit nummer vind ik toch zo verslavend, vooral het refrein vind ik fantastisch. Dit nummer staat daarom erg vaak op repeat. Ik wacht nu eigenlijk op het moment dat ik het nummer daardoor helemaal zat ben haha!

Greg Holden – Hold On Tight
Niet zozeer mijn meest favoriete nummer, maar ik moest van mijn moeder de clip eens bekijken. En die verraste mij, wat een sterke inhoud heeft deze clip! En de tekst is ook erg mooi trouwens.

Kygo – Firestone ft. Conrad
Dit nummer is alweer een tijdje uit, maar het blijft een favoriet van mij. Inmiddels al een miljoen keer beluisterd.

The Script – No Good In Goodbye
Ook dit nummer staat al een hele tijd in de top 40, maar dit blijft een heerlijk nummer. En die tekst, I LOVE IT!

Hebben jullie nog nummers die ik echt, echt, écht moet luisteren?

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube.
Liefs, Stephanie

3 gedachtes over “Listening to Lately #2 – Justin Timberlake, The Script & Kygo

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

