Fotodagboek #29 | Feestjes, Laser Skin Clinics en The 100

Fotodagboek #29 | Feestjes, Laser Skin Clinics en The 100De maand maart is alweer voorbij, aaah! Ongeloofijk hoe snel de maanden voorbij vliegen. Ik vind dat trouwens helemaal niet erg, want ik ben onwijs toe aan heel veel zon. En aan het inleveren van mijn scriptie trouwens. Hopelijk zal dat gebeuren in juni. Ik heb weer veel leuks gedaan, dus kijk snel mee! 

2015-03-21 15.58.38 (Kopie)21/03: Make-uploze selfie! Mijn huid ziet er de laatste tijd weer wat rustiger uit. Op 31 maart staat er weer een behandeling tegen acne gepland. 

IMG-20150322-WA000022/03: Deze foto stuurde Stephanie mij toe via app, aah zin in! 18 juni ga ik samen met haar 9 dagen op autorondreis door Andalusië, Spanje. Deze reis heb ik in december 2014 gewonnen via Travellab en Groupon! Ik schreef er een blogje over trouwens: ‘Vakantieplannen zomer 2015‘.

2015-03-23 11.47.55 (Kopie)23/01: Haha fun.

2015-03-26 18.59.35 (Kopie)26/03: Ik maakte weer eens bloemkoolschotel met een pakje van Maggi. Zo lekker! 

2015-03-26 15.03.15 (Kopie)Ik kan ook niet wachten tot ik kan samenwonen in plaats van in dit studenten(zwijnen)huis. Iewwwwwl.

2015-03-27 18.11.42 (Kopie)27/03: Yay, blij met dit boek! Gewonnen via de blog van Anneke: EenLetterMeerGraag. Tot nu toe echt een onwijs gaaf boek met leuke karakters, ik hou van zulke realistische verhalen! Review volgt nog.

2015-03-28 00.36.20 (Kopie)Die avond vierde vriendin Leonie samen met haar vriend hun verjaardagen. Zij had deze leuke outfit aan! De blouse komt van de WE, de broek van Primark en de schoenen zijn van Converse. De zonnebril, een echte Ray-Ban Wayfarer, kreeg ze die avond van haar vriend cadeau. Staat haar erg leuk! 

IMG-20150328-WA0001Het was supergezellig de meiden weer gezien te hebben. Ben dan ook erg blij met deze foto!

2015-03-28 19.16.48 (Kopie)28/03: Zowel mijn moeder als Leonie waren vandaag jarig, hoera! Ik plaatste een felicitatie voor mijn mams op mijn blog (zie hier). Bedankt voor de felicitaties iedereen, vond ze erg leuk!

Etenstijd Tilburg Etenstijd Tilburg Die avond gingen we lekker uit eten bij Etenstijd in Tilburg, ons favoriete restaurant. We hebben echt heerlijk gegeten! Echt een aanrader!

2015-03-30 16.17.49 (Kopie)30/03: Sinds kort kijk ik een nieuwe serie op aanraden van Harry; The 100. Echt een hele leuk serie en ik vind Bellamy niet verkeerd! Jullie? Voor de mannen trouwens ook genoeg te zien, haha. Het is echt een tienerserie (zelfde makers als bijvoorbeeld The Vampire Diaries, dus dan weet je het wel..), maar het verhaal is soms onverwachts best wel hard! Ik schrijf er zeker nog snel een review over.

2015-03-31 13.45.21 (Kopie)31/03: Ik bestelde op Marktplaats een ketting van het MJ History logo (hier in spiegelbeeld) en ik ben er heel blij mee! De kwaliteit is prima en dat voor maar €10. Dit is tevens ook mijn tatoeage (zie hier)!

2015-03-31 19.35.02 (Kopie)Die middag had ik weer een afspraak bij Laser Skin Clinics in Zwolle. Daar ben ik nu een aantal keer geweest en ik schreef op mijn blog al eerder over mijn acne. Update 1 / Update 2.

We kozen voor de intensieve combi therapie. Hierbij hoort ook een fractional laserkuur die werkt tegen acne en littekens. Mijn ervaring volgt natuurlijk weer op mijn blog, dus update 3 komt er snel aan!

2015-03-31 20.01.23 (Kopie)De lucht die avond vond ik echt mooi en daar kan ik dan ook echt van genieten. De combinatie blauw, geel en oranje vond ik prachtig!

Afwas studentenhuis01/04: Blij dat ik dit schooljaar mijn studie zal afronden en samen kan gaan wonen. Halelujah..

League of Legends: Ashe02/04: Even gamen: League of Legends! Speelt iemand dit ook en heb je nog tips voor mij? Ben echt een n00b nog.

Pannenkoeken Koopmans03/04: En ik bakte heerlijk pannenkoeken voor mijzelf, yummie! Ik had er echt onwijs veel zin in en toen ik er drie op had kwamen ze mijn strot uit. Haha, jeetje, meh. Herkennen jullie dat?

Scriptie over zoönosen04/04: 3,5 uur aan mijn scriptie gewerkt, ik zit nu op 80 uur (plan van aanpak) en het ging echt goed die dag. Ein-de-lijk!

Frozen Yoghurt: Frozz naturel (coop)Oeh frozen yoghurt is echt onwijs lekker. Bij de Coop gekocht trouwens.

Wandelen op de Veluwe05/04: Aaaaah Harry Potter bos! Harry was bij mij zondag en eerst zijn we even naar een kerkdienst geweest (Doorbrekers Barneveld). Daarna zijn we naar Hoenderloo gereden en hebben we daar heerlijk gewandeld. Was zo fijn!

Camping Veluws Hof HoenderlooOok namen we nog een kijkje bij een camping waar ik 3/4 jaar in de zomer op vakantie ben geweest. Echt nostalgie gewoon. En alles was veel kleiner dan ik dacht haha.

En daarmee sluit ik mijn fotodagboek alweer af. Het is alweer april, echt te bizar voor woorden. Ik ben best druk bezig met mijn scriptie en ik vind het nog vaak moeilijk om motivatie en discipline te vinden voor dit laatste gedeelte van mijn hbo studie. Daarnaast ben ik druk met therapie om mijn angst te overwinnen, en daarmee ben ik goed op weg. Wie weet schrijf ik er nog wat over op mijn blog, maar dat komt nog wel.

Ik wens iedereen een fijne maand toe! Geniet van april en hopelijk mogen we veel van de zon genieten!

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.
Liefs, Stephanie

5 gedachtes over “Fotodagboek #29 | Feestjes, Laser Skin Clinics en The 100

  1. Je hebt een leuke maand gehad zo te zien, gaaf! Ik herken het wel dat ik eerst heel veel zin heb in pannenkoeken maar dat ik na een paar echt denk -blegh- genoeg.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

