Mijnserie.nl | Bijhouden welke series je hebt gekeken

Mijnserie.nl | Bijhouden welke series je hebt gekekenMijnserie.nl heb ik 11 maanden geleden ontdekt en wilde ik graag eens met jullie delen. Wat een onwijs handige en makkelijke website! Je kunt er, als serieverslaafde, goed bijhouden welke afleveringen je nog moet kijken en welke series je nog zou willen volgen.

Op de website kun je gratis een account aanmaken (psst ik heet er ‘Droene‘ voeg mij meteen toe!) en via je dashboard je series bijhouden. Ik volg momenteel zo’n 9 series op de voet en nu kan ik op de website meteen aanvinken welke aflevering ik heb gekeken en dus de volgende dag in één oogopslag zien bij welke aflevering ik ben gebleven. Halleluja!

Review mijnserie.nl: bijhouden welke afleveringen van series je nog moet kijkenHet aankruisen van de gekeken afleveringen vind ik zo’n onwijs handig systeem. Dit is echt de uitvinding van de eeuw gewoon, kan niet geloven dat ik dit niet eerder heb ontdekt haha.

Daarnaast kun je er ook het laatste nieuws en informatie vinden over allerlei series in de vorm van uitzenddata (zoals bekendmaking van de seizoensfinale’s, hoera!), recensies, kijkcijfers, serie suggesties en een serie top 50. Zo leuk!

Review Mijnserie.nl: serie suggesties ophalenDe serie suggesties vind ik heel erg handig. Aan de hand van mijn gekeken series kun je met een gratis account iedere week een serie suggestie ophalen. Als je fan wordt kan dat zelfs 24/7.

premiere tv gidsOok de premiere TV-gids is een uitkomst. Zo kan ik precies zien wanneer de nieuwste afleveringen van mijn favoriete series uitkomen. Hoef ik dat ook niet meer handmatig bij te houden.

Ja, deze website vind ik echt een aanrader! Ben je ook zo’n seriefreak? Probeer dan Mijnserie.nl ook eens uit. Je zult zien dat het echt een handig systeem is. Laat ook even weten in de comments wanneer je dit juist helemaal niets vindt en wat jouw manier is om je series op de voet te volgen!

Leuk weetje (addict alert!): Op dit moment heb ik 44 dagen, 11 uur en 44 minuten series gekeken. Haha, ik ben benieuwd wie een hogere score heeft!

Wat is jouw favoriete serie at the moment? 

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook en Youtube.
Liefs, Stephanie

11 gedachtes over “Mijnserie.nl | Bijhouden welke series je hebt gekeken

  1. Wat leuk dat je zoveel gebruik maakt van MijnSerie.nl! Ik stuur je blog direct even door naar de eigenaar, vind hij vast leuk :). Ik heb overigens 205 dagen, 15 uren en 12 minuten series gekeken ;-). Mijn kun je vinden als gebruiker JessicaD.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

