Throwback Thursday #4 | Het Land van Ooit

Throwback Thursday #4 | Het Land van OoitOhhh nostalgie! Het Land van Ooit, wie (her)kent het nog? Ik vond dat zo’n onwijs tof park altijd als kind. Wat ik me er nog van kan herinneren: de fonteinen, een gigantische stoel, opblaaskussens, het roze kasteel, de lakeien en natuurlijk Kloontje het Reuzenkind! Maar er waren ook vaak optredens van B*E*D*, The Party Animals en Linda, Roos en Jessica! Aaah nostalgisch <3. Tell me: wat herinner jij je nog?

11 gedachtes over “Throwback Thursday #4 | Het Land van Ooit

  1. Geweldige herinneringen hieraan! Ik heb nog heel veel foto’s liggen die daar genomen zijn toen ik ook nog een kind was. Ik moet meteen denken aan de gigantische stoel, het roze kasteel, Kloontje het Reuzenkind en uhh.. Sap de aardwortel (?!)

  2. Ik las laatst een artikel met daarbij foto’s van hoe het er nu bij ligt. Zo zonde.. Ik ben er geloof ik maar één keer geweest vroeger, wij waren meer van het Autotron en de Efteling 😉

  3. ja wij gingen ook vaak voor de optredens daar naar toe..en voor jongere kinderen was het daar zo leuk! Volgens mij was er ook zo’n verhalenverteller in zo’n soort bioscoop die dan draaide..ja heel triest hoe het er nu uitziet…jammer..en volgens mij kwam Kloontje ook altijd op TV.

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

