Boekrecensie | J. Sorensen – De bestemming van Violet & Luke

Boekrecensie | J. Sorensen - De bestemming van Violet & LukeOeeh dit boek moet ik echt met jullie delen! De Bestemming van Violet & Luke is geschreven door Jessica Sorensen en ik ontving het boek van Anneke van de blog Eenlettermeergraag. Bedankt! Lees snel verder voor mijn review.

De bestemming van Violet & Luke

Getraumatiseerd door zijn verleden stort Luke Price zich in betekenisloze relaties en vertrouwt niemand meer. Dan ontmoet hij de mysterieuze, aantrekkelijke Violet Hayden. Zij heeft haar eigen problemen en is vastberaden iedereen op afstand te houden. Haar ouders zijn vermoord toen zij jong was en destijds is haar leven een hel. Niemand kan haar bereiken, maar dat verandert wanneer ze de stoere Luke ontmoet.

Hoewel Luke en Violet botsen, voelen zij zich onmiskenbaar tot elkaar aangetrokken. Maar is hun liefde sterker dan de pijn die ze met zich meedragen?

De bestemming van Violet & Luke is het derde deel in de Callie & Kayden-serie. (bron)

Boekrecensie | J. Sorensen - De bestemming van Violet & Luke

Wat vind ik van het boek?

Het verhaal leest lekker weg, vanaf de eerste bladzijde al. Het is echt een boek dat je niet snel weg zult leggen, omdat het verhaal je intrigeert en je echt een kijkje krijgt in het traumatische verleden van zowel Violet als Luke. De emoties die zij ervaren zijn uitgebreid beschreven in het boek, waardoor je echt meeleeft met beide verhalen. Uiteindelijk komen hun verhalen samen en het plot was geen totale verrassing voor mij als lezer. Toch is het einde van het boek niet cliché en was ik er tevreden over. Een vervolg zou welkom zijn wat mij betreft.

‘Ik denk niet aan de toekomst omdat ik vast zit in het verleden.’

Boekrecensie | J. Sorensen - De bestemming van Violet & Luke Boekrecensie | J. Sorensen - De bestemming van Violet & LukeDit new adult boek vind ik echt een aanrader voor een ieder die van new adult boeken houdt en daarnaast graag realistische en dramatische verhalen leest. Soms vond ik dat de emoties en dergelijke iets té uitgebreid beschreven werden en dus in de herhaling viel, maar dat vond ik niet heel storend.

Titel: De bestemming van Violet & Luke | Auteur: Jessica Sorensen | Uitgeverij: Xander Uitgevers B.V. | Prijs: €15,00 | ISBN: 9401602948 | Bestellen op Bol.com

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.
Liefs, Stephanie ❤

2 gedachtes over “Boekrecensie | J. Sorensen – De bestemming van Violet & Luke

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

