Liebster Award | Wie ik zou willen zijn voor 1 dag?

Liebster Award deel 2Vorig jaar januari werd ik al eens genomineerd voor deze leuke tag (zie hier) en nu nomineerde Suzan (PerfectDay blog) mij opnieuw voor de Liebster Award. Ik vind vragen beantwoorden en lijstjes invullen erg leuk, dus bij deze een tweede deel met weer hele andere vragen!

1. Wie ben jij en hoe ben je begonnen?
Ik ben dus Stephanie, 24 jaar en op 30 maart 2013 publiceerde ik mijn eerste blogje genaamd “welkom” haha. Ik ben begonnen met een blog via Blogspot en daarna overgestapt naar WordPress. Dat bevalt mij een stuk beter!

2. Wat doe je in je vrije tijd?
Op mijn blog vertel ik weleens wat over mijn hobby’s. Ik heb namelijk best veel hobby’s, namelijk: computeren, series en films kijken, bloggen, meedoen aan prijsvragen, postcrossing, elongated coins verzamelen, Michael Jackson, onze ratjes, wandelen, foto’s maken, gamen en nog veel meer. Ik vind erg veel dingen leuk om te doen!

3. Nooit meer je lievelingseten of nooit meer je lievelingssnoep?
Dan behoud ik liever mijn lievelingssnoep, namelijk chocolade. Oh als ik die Milka repen (met LU biscuit) zou moeten missen, dan zou ik heel verdrietig worden. Ik heb volgens mij ook niet echt lievelingseten..

Tatoeage Michael Jackson logo HIStory

4. Wie is je grootste voorbeeld?
Mijn grootste inspiratie is al jaren Michael Jackson. Ik vind zijn muziek echt geweldig, maar ook zijn (kleding)stijl, zijn leven en persoonlijkheid (zover ik dat kan weten) spreken mij aan. In januari heb ik een tattoo ter ere van mijn idool laten zetten. Hier kun je het artikel teruglezen.

5. Wat wil je hebben bereikt over 5 jaar?
Dan zou ik graag willen hebben: een leuk huisje met Harry, een toffe baan en lieve huisdieren. Ook wil ik dan op reis zijn geweest naar Bali met Harry, hopelijk een kindje en nieuwe hobby’s ontdekt hebben. Ook hoop ik dan met regelmaat te sporten en gezonder te eten.

6. Wie zou je willen zijn voor een dag?
Pfoe lastig! Ik zou wel voor een dag een acteur uit een toffe serie willen zijn. Lijkt me zo leuk om eens te zien hoe dat eraan toegaat en hoe de karakters van die personen in het echt zijn!

Eten bij Etenstijd in Tilburg

7. Wat is je lievelingsrestaurant en wat bestel je daar?
Echt een lievelingsrestaurant heb ik niet, maar ik vind all-in concepten altijd erg fijn, omdat je dan van alles wat kunt proeven. Zo ga ik graag naar Etenstijd in Tilburg, De Beren in Rotterdam en A15 Wereldrestaurant in Gorinchem. Heerlijk! Een wokrestaurant doet het ook altijd goed bij mij.

8. Van wie zou je ooit nog eens een concert willen zien?
Van Michael Jackson, maar helaas was dat mij niet gegund. In 2009 zou ik gaan, maar helaas. Ook zou ik nog graag opnieuw naar de Backstreet Boys willen, naar 3T en naar een tof festival.

“VOLG JE HART, WANT DAT KLOPT”

9. Wat is je favoriete quote?
Dat is afhankelijk van de situatie, maar op dit moment is dat: “Volg je hart, want dat klopt.”

10. Hoe omschrijf je jezelf in 3 woorden?
Sociaal, enthousiast en zorgzaam.

11. Wat is je mooiste vakantiebestemming?
Ik wil onwijs graag naar Bali, Indonesië. Van de plaatsen waar ik al geweest ben vond ik Australië en Roemenië heel gaaf.

En nog 11 random feitjes over mij:
Ik luister nog veel 90’s muziek / Geboren in Noord-Brabant / Ik heb een kleine familie / Ik föhn mijn haar vrijwel nooit / Ik ben altijd blut / Ik ben bezig met mijn 3e studie / Af en toe speel ik League of Legends / En ook het verslavende HayDay / Ik ben dol op kaartjes krijgen en versturen / Ik vind gekke dingen vaak leuk / Ik verlies snel mijn interesse in dingen.

Ik nomineer even niemand, maar je mag deze leuke vragen die Suzan heeft geschreven natuurlijk gewoon overnemen voor op jouw blog!

Vertel eens een random feitje over jezelf in de comments ^^! 

Volg mij op Bloglovin, InstagramTwitter, Facebook, Pinterest en Youtube.
Liefs, Stephanie ❤

8 gedachtes over “Liebster Award | Wie ik zou willen zijn voor 1 dag?

  1. Door mijn nieuwe blog ben ik jou blog wat uit het oog verloren, maar ik ga even lekker rondkijken en lezen, want zie dat je weer gave dingen hebt mee gemaakt zeg!

    Liefs Agneta

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

