Throwback Thursday #5 | Van jurkjes naar broeken

Vroeger jurkjes, tegenwoordig een broekWanneer ik door onze fotoalbums spit, kom ik mijzelf op jongere leeftijd heel vaak tegen in dottige jurkjes. Ik denk dat mijn moeder dat heel erg schattig vond staan (en dat staat het stiekem ook wel), maar het valt mij op dat ik nu vrijwel nooit meer een jurk of rokje draag . Ik draag iedere dag een (spijker)broek met sneakers, en eigenlijk nooit een jurk met pumps. Wat draag jij tegenwoordig het liefst en was dat vroeger anders? 🙂

6 gedachtes over “Throwback Thursday #5 | Van jurkjes naar broeken

  1. Ik heb nooit jurkjes gedragen, eigenlijk. Het is gewoon niet echt iets voor mij. Vroeger droeg ik echt van die veel te grote kleren, maar ja, dat was hip in de jaren negentig 😉

  2. Ik heb eigenlijk nooit echt jurkjes gedragen, wel veel rokjes! Dat is nu ook veel minder maar wel alweer meer dan eerst. Ik draag liever hakken dan sneakers, dus een broek met een paar hakken is voor mij een go-to 🙂

  3. Wat cute ❤ Mijn moeder heeft de modevakschool gedaan, dus die maakte altijd pakjes voor mij. Een broek en een top in hetzelfde patroon. Tja dat draag ik nu niet meer zo 😛

  4. Vroeger had ik inderdaad ook heel vaak jurkjes, het staat ook zo schattig bij kleine kindjes! Nu draag ik zelden een jurkje, alleen met feestjes en in de zomer.

  5. Wat een super schattige foto, echt een cutie! Ik droeg vroeger ook heel graag jurkjes. Mijn moeder maakte altijd een jurkje voor mijn verjaardag, een echte verjaardagsjurk. Die jurken waren me echt heilig, want die waren éxtra bijzonder.

    Wat een raar woord eigenlijk, jurk. jurk. jurk jurk. jurken. Nee, even serieus. Zeg het eens hardop alsjeblieft? Het klinkt zo gek. 😛

Bedankt voor je reactie :)! Ik kom ook zeker een kijkje nemen op jouw blog.

